چرایی اختصاص نیافتن سبد کالا به برخی از مردم در برنامه این هفته خانه ملت شبکه یک بررسی می‌شود. این برنامه پنجشنبه ساعت 15 از این شبکه پخش می‌شود.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران؛ چرایی اختصاص نیافتن سبد کالا به برخی از مردم دربرنامه این هفته خانه ملت شبکه یک بررسی می شود. این برنامه فردا پنجشنبه ساعت 15 از این شبکه پخش می‌شود.

در این برنامه بابیش از20 نماینده مجلس شورای اسلامی مصاحبه شده است ونمایندگان ملت دیدگاه‌های خود را درباره بندهای مختلف بودجه، مانند تبصره 21 هدفمندی یارانه ها، تبصره 9 درآمدهای حاصل ازمالیات و معافیت برخی ازکارمندان دولت ازمالیات، معافیت مساجد، حوزههای علمیه و مراکز دینی ازپرداخت هزینه آب برق گاز، بیان کردند.

همچنین موظف کردن دولت مبنی براینکه یک درصد مالیات برارزش افزوده را صرف حوزه سلامت کند از جمله موضوعاتی است که در این برنامه بررسی می شود.  

پی گیری پیامک های مردم درخصوص اختصاص نیافتن سبد کالا به برخی از مردم و مصاحبه با دکتر عزیزی رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس از بخشهای این هفته برنامه خانه ملت است.

بازدید دکترعلی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی ازنمایشگاه آسیب های تالاب های کشور درمحل دائمی نمایشگاههای مجلس از بخشهای دیگر این برنامه است.

برنامه خانه ملت بعد از ظهر هر پنج‌شنبه به تهیه کنندگی محسن رفیعی از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۷ ۱۷ بهمن ۱۳۹۲
همه دنیا الکترونیکی و اینترنتی کار می کنن ما هنوز اندر خم سر صف ایستادنیم... تاسف باره....!!!!!!!!!!!!؟
آخرین اخبار