استاندار اردبیل گفت: ایجاد فرصت‌های اشتغال و کارآفرینی باید جزو فرهنگ آموزشی و پرورشی ما قرار گیرد تا این حرکت به ثمر نشیند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ مجید خدابخش امروز در مراسم افتتاح طرحهای عمرانی شهرستان اردبیل اظهار داشت: ما تا زمانی که نتوانیم در حوزه کارآفرینی به یک حرکت موثر، تاثیرگذار، مثبت و آینده‌نگرانه دست بزنیم، نمی‌توانم مشکلات و معضلات حوزه کارآفرینی را برطرف کنیم.

وی گفت: ما در جذب سرمایه‌گذاری‌ها باید از تمام ظرفیت‌ها اعم از حوزه فرهنگی،‌ اجتماعی آموزشی و مشوق‌های دیگر استفاده کنیم تا بهتر و شایسته بتوان حرکت‌ها را به نتیجه رساند.

استاندار اردبیل آموزش و پرورش را رکن اساسی پیشرفت هر کشور دانست و افزود: باید به سمتی فرهنگ‌سازی مناسب جهت آموزش کار و کارداری و اشتغال حرکت کنیم و کارآموزی و ایجاد اشتغال را جزو فرهنگ آموزشی و تعلیم و تربیت خود قرار دهیم.

خدابخش گفت: اوج عزت، عظمت و حرکت را حضرت امام (ره) و شهدا برای ایران به ارمغان آوردند و ما باید هر لحظه و همیشه این نعمت را قدر بدانیم و دهه فجر فرصتی مناسب برای بیان این نعمت است.

رئیس شورای اداری استان از ایام‌الله دهه فجر به عنوان مقطع رهایی ایران از یوغ استکبار و استبداد بیان کرد و ادامه داد: ملت ایران بعد از حاکمیت نظام‌های شاهنشاهی در حالی بهمن 57 تمام قید و بندها را از هم گسیخت که در این حرکت جز اراده و پشتیبانی مردم عامل پشتیبانی و توفیق نمی‌تواند باشد.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.