در همایش روز جهانی و ملی سرطان از رسانه ها، برنامه سازان و نشریات برتر حوزه سلامت با رویکرد سرطان تقدیر شد. به گزارش روابط عمومی کنگره، در پایان مراسم روز جهانی و ملی سرطان و اولین روز از کنگره ملی برنامه جامع کنترل سرطان، از برنامه سازان، رسانه ها و نشریات برتر سلامت تقدیر شد.

 به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران،  بر اساس اعلام هیات داوران کنگره، در بخش معاونت سیما، رتبه اول به شبکه سوم سیما به خاطر سریال "مونا" به تهیه کنندگی مرتضی محمدی داده شد و از بازیگر نقش اول این سریال "مهدیه پناهی نیا" در نقش "مونا" تقدیر به عمل آمد. همچنین کنگره، رتبه دوم را به رضا یوسفی به خاطر طراحی و تهیه کنندگی برنامه "دکتر سلام شبکه آموزش" اعطاء کرد. رتبه سوم نیز به برنامه "سایه روشن" از مجموعه خانواده یک سیما به روزبه رحیمی نژاد تعلق گرفت. در معاونت صدا نیز تنها برنامه خانه و خانواده  شبکه رادیویی ایران به تهیه کنندگی حسن آقاجانی برگزیده شد. در معاونت امور استان ها نیز هیات داوران کنگره، دو برنامه تلویزیونی را برگزیده اعلام کردند، رتبه اول به برنامه "45 دقیقه سلامت" به تهیه کنندگی سعید ضرغامی از مرکز تولید سیمای آبادان و رتبه دوم به برنامه "در مسیر سلامت" به تهیه کنندگی حیدر عباس زاده از تولید مرکز سیمای سمنان داده شد.

 از میان گزارش های سلامت معاونت سیاسی صدا و سیما، دکتر عاطفه میرسیدی به خاطر تهیه و سردبیری برنامه های خبری مرتبط با سلامت از  واحد مرکزی خبر و مریم بیگ پور از شبکه خبر به خاطر تهیه و سردبیری برنامه های مربوط به سرطان و یوسف سلامی از باشگاه خبرنگاران جوان به خاطر تهیه و سردبیری برنامه های سرطان، برگزیده شدند. گفتنی است یوسف سلامی جایزه خود را به "ماهان" دانش آموز مبتلا به سرطان هدیه کرد.

 در بخش نشریات نیز هیات داوران، مجله دانستی های سرطان به سردبیری دکتر فاطمه اصفهانی و نشریه سلامت به سردبیری امیرعباس فتاح زاده را برگزیده اعلام کرد. در بخش تارنما نیز از مدیر تارنمای ایران پینک، بهاره عباسیان و تارنمای موسسه تحقیقات درمان و آموزش سرطان، دکتر ابراهیم آقاخانی تقدیر شد. لوح تقدیر همایش و لوح و تندیس یونسکو جوایز این بخش بود.



انتهای پیام/
برچسب ها: رسانه ، سلامت ، سرطان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار