با تلاش‌های صورت گرفته مشکل ارتباطی شهرهای استان مازندران و گیلان برطرف شد.

باباجانی مدیرعامل شرکت مخابرات استان مازندران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به رشد بی سابقه برف در استان که منجر به قطع برق و قطع ارتباط تلفن همراه در این استان شده بود گفت: خوشبختانه از دیروز بعد از ظهر با وصل برق مشکل ارتباطی رفع گردید و در حال حاضر ارتباط سیار و تلفن ثابت کلیه شهرهای این استان به وضعیت عادی خود برگشته است.
 
وی افزود: تلاش‌ها ادامه دارد تا به روستاهایی که به علت صعب‌العبور بودن هنوز ارتباطی برقرار نشده است در اسرع وقت ارتباط برقرار شود همچنین خزردوست مدیرعامل شرکت مخابرات استان گیلان با اشاره به اینکه پیش‌بینی چنین وضعیتی از قبل انجام گرفته بود گفت: خوشبختانه با تمهیداتی که انجام گرفته هیچ مرکز پروضعیت در سطح شهر قطع ارتباط مخابراتی ندارد.

وی افزود: بیش از 90درصد روستاهای استان گیلان ارتباط تلفنی و موبایل برقرار است و تنها روستاهایی که مرکز کم ظرفیت برف مانند رودسر و املش و یا سقوط کابل برق داشته‌اند مانند صومعه‌سرا ارتباط مخابراتی کمی قطع است که در اسرع وقت ارتباط برقرار خواهد شد.

خزردوست اظهار داشت: به محض قطع برق در مناطق بحران‌زده ارتباط مخابراتی تا 6ساعت برقرار است و در این مدت تمهیدات لازم در وصل برق صورت می‌گیرد./
انتهای پیام/
برچسب ها: گیلان ، مشکل ، ارتباط
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار