در جلسه مشترکی که بین مسئولین شبکه سلامت و سازمان غذا و دارو برگزار شد دو طرف بر تقویت همکاریهای مشترک تاکید کردند

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران؛ مدیر شبکه رادیویی سلامت در دیدار با مدیر روابط عمومی سازمان غذا و دارو ومدیر کل منابع انسانی و پشتیبانی آن سازمان با بیان اینکه این شبکه رادیویی آمادگی دارد تا در همه زمینه ها با این سازمان همکاری های موثری داشته باشد گفت: با برنامه ریزی هایی که انجام خواهد شد امیدواریم اطلاع رسانی های موثری در حوزه سلامت داشته باشیم و مردم بتوانند از این اطلاعات در زندگی روزمره خصوصاغذا و دارو اطلاعات کافی به دست آورند. 

دکتر علیرضا بهفر گفت: با توجه به اینکه شبکه سلامت به عنوان نماینده معاونت صدا در حوزه سلامت می باشد چیزی حدود 200  الی 300 ساعت برنامه در هفته در حوزه  سلامت پخش می شود. 

وی اظهار داشت: معاونت صدا حدود 25 شبکه دارد که حدود 12 شبکه سراسری و مابقی آن به صورت استانی و تامینی می باشد. 

مدیر شبکه رادیویی سلامت در پایان سخنان خود گفت: امیدواریم در همه حوزه ها همکاری های موثری را در حوزه های سلامت با سازمان غذا و دارو داشته باشیم و با یک برنامه مشترک بتوانیم توافقنامه ای ماندگار را با سازمان غذا و دارو منعقد نماییم 

مهندس محمد هاشمی، مدیر روابط عمومی سازمان غذا و دارو نیزبا بیان رویکردهای فرهنگی دکتر دیناروند در سازمان غذا و دارو اظهار داشت: با برنامه ریزی هایی که خواهیم داشت  سعی خواهیم کرد رویکردهای فرهنگی رئیس سازمان را بتوانیم با موفقیت انجام دهیم تا مردم در حوزه غذا و دارو هیچ مشکلی را نداشته باشند. 

وی اظهار داشت: باید برنامه های خود را در به درستی و با قدرت پیش ببریم و با فرهنگ سازی هر موضوعی بتوانیم فرهنگ های حوزه سلامت را در جامعه نهادینه کنیم. 

هاشمی چند پیشنهاد نیز برای فرهنگ سازی موثر بیان داشت که از جمله این پیشنهادها برگزاری تورهای آموزشی از فرایند تولید تا پخش  برنامه ها جهت مدیران مرتبط وهمچنین بسیج خبرنگاران و سردبیران حوزه سلامت در ارتقا بخشی به فعالیت ها ی  رادیویی در حوزه سلامت بود. 

دکتر عبدالعظیم بهفر،‌ مدیر کل منابع انسانی و پشتیبانی سازمان غذا و دارو نیز در خصوص داروهای طبیعی گفت: طبق قانون که مصوب مجلس می باشد باید با برنامه ریزی هایی که انجام می شود مصرف این نوع داروها افزایش پیدا کند یعنی باید در جهت گسترش فرهنگ مصرف داروهای طبیعی پیش رفت. 

وی اظهار داشت: باید یک نگاه ویژه ای را در مورد مصرف داروهای طبیعی داشته باشیم که مورد تایید نیز باشد و الگویی برای این داروها داشته باشیم. 

بهفر در ادامه در مورد طرح شبنم گفت: این طرح عملا از رده خارج شده ولی برای تجهیزات پزشکی، داروها و فرآورده های آرایشی و بهداشتی برچسب کنترل سلامت انجام می شود. 

مسئول پشتیبانی سازمان غذا و دارو گفت: باید در زمینه های مختلف و به خصوص تجویز و مصرف لوازم آرایشی بهداشتی فرهنگ سازی شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: غذا ، دارو ، رادیو سلامت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.