"من نفرت انگیز 2" دومین فیلم پرفروش سال بعد از "مردآهنی" است

به گزارش حوزه سینمای جهان باشگاه خبرنگاران به نقل از کریستین سینما؛ "من نفرت‌انگیز" انمیشنی امریکایی محصول سال 2013  است.ژانر این انیمیشن کمدی و این فیلم قسمت دوم "من نفرت‌انگیز " می‌باشد. کارگردانی هر دو قسمت بر عهده " پیر کافین" و "کریس روناد" و نویسندگی این دو قسمت را "سینکو پول" و "کن دوریو" انجام داده‌اند‌.

ایلومینیشن اینترتینمنت مسوئولیت تهیه و استودیو یونیورسال توزیع‌کننده "من نفرت‌انگیز2" است. من نفرت انگیز، اولین فیلم چند قسمتی است که کمپانی ایلومنیشن انترتیمنت تهیه کنندگی آن را بر عهده گرفت.

استیو کارل، کریستین ویگ،بنجامین برت از جماه صداپیشه‌گان این قسمت هستند.

"من نفرت انگیز ۲ "موفق به جلب نظر بسیاری از مخاطبان خود شده. نظر عمده تحلیلگران نیز در مورد قسمت دوم این فیلم بسیار مثبت بود و بر این اساس، "من نفرت انگیز ۲” موفق شد با بودجه ساخت ۷۶ میلیون دلاری، یکی از موفقترین فیلم ها از نظر فروش نیز شود و فروشی بالغ بر ۹۱۴ میلیون دلاری را تجربه کرد.

ماجرا از آنجا آغاز میشود که آزمایشگاه مخفی در نزدیکی قطب شمال توسط یه وسیله عجیب، شبیه به یک آهنربای غول‌پیکر دزدیده میشود. اتحادیه مبارزه با تبه کاران، «گرو» را استخدام کرده تا مسبب این حادثه را بیابد.

فوریه 2012 گزارش شد آل‌پاچینو قرار است شخصیت شرور فیلم "ادواردو" را صداپیشه‌گی کند.آوریل 2102 تایید شد که استیو کارل،راسل براند،ماریاندا کازگرو،دانا گیایر و الزی فیشر در قسمت دوم هم حضور خواهند داشت. سوم مه 2013 درست یک ماه قبل از اکران فیلم، آل‌پاچینو به خاطر تغییرات شخصیت ادواردو پروژه را ترک کرد. در این زمان تمام صداگذاری‌ها و تصاویر شخصیت ادواردو انجام شده بود. کریس رناد یکی از کارگردانان فیلم گفته بود:"بازیگر ناراضی نمی‌خواهیم،ما کسی را می‌خواهیم که همه جوانب را درک کند و اگر از عهده این کار برنمی‌آید بهتر است برود." بنجامین برت که قبل از پاچینو پیشنهاد شده بود،ادواردو را صداپیشه‌گی کرد.

این انیمیشن بعد از "مرد آهنی" دومین فیلم پرفروش سال و پردرآمدترین فیلم در تاریخ صد ساله استودیو یونیورسال است. 

"من نفرت‌انگیز2" فیلمی سرگرم کننده است که اهمیت خانواده را نشان می‌دهد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار