مديركل راه و شهرسازي گلستان گفت: اين اداره كل با اعزام چند دستگاه ماشين آلات سنگين راهداري به امدادرساني و بازگشايي محورهاي مسدود شده استان مازندران شتافت.

به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگارن به نقل از روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان، علي بخش رستمي در مصاحبه با پايگاه اطلاع رساني اين اداره كل اظهار داشت: با وقوع شرايط بحراني و ريزش برف شديد در منطقه تنكابن و چالوس در غرب استان مازندران، دو دستگاه كمرشكن و دو دستگاه بولدوزر و گريدر به همراه پنج نيروي راهدار راه و شهرسازي گلستان براي كمك به بازگشايي محورهاي مسدود شده اين مناطق، اعزام شدند.

به گفته وي، يك دستگاه كمرشكن ديگر نيز براي حمل بولدوزر ارتش گلستان و به منظور كمك رساني و بازگشايي محورهاي مسدود شده مازندران، در اختيار ستاد مديريت بحران راه و شهرسازي اين استان قرار گرفت.

رئيس شوراي حمل و نقل گلستان يادآورشد: پيش از اين نيز هماهنگي هاي لازم براي امدادرساني در هنگام شرايط بحراني هوا با استان هاي همجوار گلستان از جمله مازندران و سمنان صورت گرفته بود.

رستمي اضافه كرد: به دنبال شدت برودت هوا، با تلاش خستگي ناپذير راهداران و عوامل اجرايي اداره كل، سعي شد كه هيچ يك از محورهاي ارتباطي استان بويژه راه هاي كوهستاني به مدت طولاني مسدود نباشد و تردد در آنها حتي به كندي جريان داشته باشد.

وي با اشاره به باز بودن راه ها و جريان داشتن تردد در آنها، متذكر شد: پديده يخ زندگي نيز هم اينك در حاشيه راه هاي استان وجود دارد و رانندگان بايد با رعايت سرعت مطمئنه و احتياط لازم رانندگي كرده و در مناطق كوهستاني نيز حتما زنجير چرخ به همراه داشته باشند.

رستمي گفت: همچنين، پديده مه آلودگي در برخي ارتفاعات نظير خوش ييلاق، توسكستان، اولنگ و گليداغ موجب كاهش ديد رانندگان مي شود كه لازم است با چراغ روشن و رعايت سرعت مطمئنه در سطح اين راه ها تردد شود.

انتهاي پيام/
برچسب ها: گلستان ، مازندران ، یاری ، برف ، کولاک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار