شهردار قم گفت: برای اینکه بتوانیم در امور مدیریت شهری شاهد پیشرفت باشیم، مشارکت مردم امری ضروری است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان قم و به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، محمد دلبری در مراسم جشن انقلاب و افتتاح 63 پروژه عمرانی منطقه هفت شهرداری قم که در مسجد حضرت ابوالفضل منطقه خاکفرج قم برگزار شد با تبریک فرارسیدن ایام‌الله دهه فجر گفت: اینکه امروز خادمان شما موفق شده‌اند پروژه‌های مختلفی را برای خدمت به مردم به سرانجام برسانند از برکات انقلاب است.

وی با اشاره به حضور مسئولان مدیریت شهری در مساجد سطح شهر و بیان مشکلات محلات ادامه داد: با حضور مسئولان در نقاط مختلف مردم می‌توانند به صورت مستقیم مشکلات خود را با خادمان شهر درمیان بگذارند و ما خادم مردمی هستیم که در راه انقلاب از جان و مال خود گذشته‌اند.

شهردار قم با اشاره به اینکه خدمت به مردم عش آل محمد افتخاری ارزشمند است، تاکید کرد: مدیریت شهری از منابع و عوارض مردم تامین اعتبار کرده و به مردم خدمت می‌کند و بنابراین همکاری مردم در پیشبرد امور نقش بسزایی دارد.

وی با اشاره به اینکه شهر کریمه اهل‌بیت باید در شان آن ساخته شود، به مسئله ساماندهی هسته مرکزی شهر به ویژه میدان مطهری اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه ما در مقوله مدیریت شهری مدیریت واحدی نداریم به همین دلیل حل این مشکل امری زمان‌بر و دشوار است ولی به ساماندهی این میدان اهتمام جدی داریم.

دلبری با اشاره به اینکه همه باید در مدیریت شهر سهیم باشند، تاکید کرد: شهروندان در امر مدیریت شهری سهیم و تاثیرگذار هستند و نباید ما در هیچ پروژه‌ای شاهد این امر باشیم که به دلیل عدم همکاری شهروندان پروژه با کندی پیش برود.

وی در پایان نقطه نظرات را شنید و در خصوص حل مشکلات مطرح شده از سوی مردم محله خاکفرج، دستورات لازم را برای پیگیری و رفع آن صادر کرد.


 

برچسب ها: قم ، مشارکت ، پیشرفت ، مدیریت ، شهری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.