معاون فرهنگی و اجتماعی مترو تهران گفت:همزمان با آغاز سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برنامه های متنوعی در متروی تهران برگزار می شود.

 جعفرپور در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به آثار و نتایج پیروزی انقلاب اسلامی ایران افزود: انقلاب اسلامى در همه‏ى ابعاد فردى و اجتماعى، داخلى و خارجى، سياسى و اقتصادى و فرهنگى، اهداف بسياربلندى براى مردم و دولت ترسيم نموده است. و دهه فجر فرصت بسیار خوبی است تا نسل جوان و نوجوان با اهداف و آرمان های ارزش‌های انقلاب و اندیشه امام راحل آشنا شوند.

وی تصریح کرد: مراسم و برنامه‌های مختلف دهه مبارک فجر باید با شکوه‌تر از سال‌های گذشته در سطح کشور برگزار شود و ما در متروی تهران علاوه بر فضا سازی ایستگاه ها و داخل واگن با اجرای برنامه های بسیار متنوعی همچون، اجرای سرود دانش آموزی، تئاتر مجسمه ای، اکران فیلم و کلیپ، برپایی نمایشگاه کتاب با تخفیف مناسب، اجرای مراسم جشن انقلاب، نمایشگاه عکس و نیز انتشار ویژه نامه های گوناگون و ارائه خدمات و تمهیدات رایگان به مسافران به استقبال این ایام نورانی می رویم.

جعفرپور با تاکید بر ارتقاء کیفی و کمی محتوای برنامه‌های دهه فجر توسط متولیان فرهنگی اظهار داشت: مسئولان باید به گونه‌ای عمل کنند که برنامه‌های این دهه با محوریت مردم و برنامه‌های مفید با محتوایی متناسب با این ایام اجرا شود.

وی در پایان ضمن دعوت از عموم ملت شریف ایران در مراسم راهپیمایی یوم الله 22 بهمن افزود: ملت بصیر و قدرشناس ایران اسلامی با حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر دشمنان را ناامید خواهند کرد و وفاداری کامل خود را به آرمان‌های امام راحل و رهبری به جهانیان نشان خواهند داد.


برچسب ها: مترو ، تهران ، انقلاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.