مديركل اعزام و خدمات راهبري شركت رجاء با تشريح فعاليت‌ها در جهت آماده‌سازي قطارها براي سفرهاي نوروزي گفت: تلاش مي‌كنيم تا ضمن مهيا كردن امكانات و شرايط مطلوب، رضايت مسافران نوروزي را در سفر با قطارهاي رجاء جلب كنيم.

به گزارش خبرنگار  اقتصادي باشگاه خبرنگاران ،محمود حسن‌نيا به شستشوي واگن‌ها و صندلي‌ها همچنين جرم‌گيري داخلي و خارجي كليه قطارها اشاره كرد و افزود: در ايام پيك نوروزي واگن‌هاي مسافري رجاء معطر مي‌شوند.
 
وي انجام عمليات سم­پاشي واگن‌ها را از ديگر برنامه‌هاي اين اداره‌كل تا پيش از آغاز سفرهاي نوروزي اعلام كرد و اظهار داشت: با پيگيري‌هاي صورت گرفته كليه منسوجات قطارها شامل فرش، ملحفه، پتو، روكش صندلي‌ها،پرده تعويض مي‌شود.
 
مديركل اعزام و خدمات راهبري رجاء آماده‌سازي و نصب تابلوهاي اطلاع‌رساني و هشدار دهنده در بدنه بيروني و دروني قطارها را از ديگر فعاليت‌هاي در دست اقدام اين اداره‌ كل برشمرد و افزود: برگزاري دوره باز­آموزي اطفاء حريق و سمينارهاي توجيهي مهمانداران و سرمهمانداران نيز در دست اقدام است.
 
حسن‌نيا با تأكيد بر بازنگري و بهبود پكيج پذيرايي از مسافرين نوروزي گفت: به دنبال ارائه راهكارهاي مختلف جهت طبخ غذاي گرم مانند پيتزا در رستوران قطارهاي رجاء براي ايجاد تنوع غذايي متناسب با ذائقه مسافرين هستيم.
 
وي ابراز اميدوار كرد، با تلاش همكاران اداره‌كل اعزام و خدمات راهبري براي آماده‌سازي مطلوب قطارهاي مسافري رجاء، خدمات خوبي به مسافران نوروزي ارائه شده و رضايت آنان جلب شود.

انتهاي پيام/
برچسب ها: خدمات ، قطار ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار