آمار مسافران قطار شهری مشهد با کاهش 80 درصدی روبرو شد به همین علت ساعات کار قطار شهری تغییر کرد.

 

مدير روابط عمومي قطار شهري مشهد در گفتوگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد با اشاره به تغيير ساعت کاري ادارات از ۷ به۸ صبح گفت: با کاهش ۸۰درصدي مسافران، آغاز ساعت کاري قطار شهري از ۶ به ۷صبح و از ۲۱ به ۲۲ شب تغيير يافت.

جواد حميدزاده افزود: اعزام ۸رام قطار براي انتقال ۳۰۰، ۴۰۰مسافر به صرفه نيست و استهلاک زيادي به ناوگان وارد ميشود.

وي با اشاره به اوج ساعت کاري قطار شهري در مدت زمان ۱۰صبح تا ۱۳ و ۱۷تا ۲۱ شب اظهار داشت: تغيير ساعت کاري قطار شهري در روزهاي تعطيل از ۶ به ۷ صبح نيز به دليل کاهش تعداد مسافران در اين بازه زماني است.

سرويس دهي تا سحر در شبهاي قدر

مدير روابط عمومي قطار شهري مشهد همچنين از فعاليت قطار شهري تا سحر شبهاي قدر خبر داد و گفت: براي رفاه حال شهروندان، قطار شهري مشهد در شبهاي قدر از افطار تا سحر خدماتدهي ميکند.

آمار ورود به حريم ريلي قطار شهري بالاست

جواد حميدزاده درباره رعايت نشدن حريم ريلي قطار شهري توسط شهروندان نيز گفت: فاصله حريم ريلي تا سکو بسيار کم است و آمار ورود برخي شهروندان به حريم ريلي بالاست که خوشبختانه با توجه به نظارت ماموران قطار شهري تاکنون مشکلي پيش نيامده است. وي همچنين با اشاره به تصميم شرکت بهرهبرداري قطار شهري براي استفاده شهروندان از من کارت خواستار استفاده شهروندان از من کارت به جاي بليت کاغذي شد و افزود: البته در ايستگاهها خدمات شارژ و فروش من کارت ارائه ميشود که از مردم تقاضا داريم با ما همکاري کنند./س  

برچسب ها: قطار ، شهری ، سرویس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.