مدیرکل سازمان بهزیستی استان خراسان رضوی با بیان این که این استان دارای بیشترین مرکز ایتام در کشور است گفت: حضور پررنگ فرزندان مراکز مختلف بهزیستی در جشن‌های دهه فجر به عنوان صحه‌ای بر مردمی بودن جنس انقلاب اسلامی ایران محسوب می‌شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد تهمینه شکیب در محفل قرآنی «آیه‌های انقلاب» با تأکید بر اهمیت انجام فعالیت‌های قرآنی به ویژه برای کودکان و نوجوانان اظهار داشت: قرآن ریسمان محکمی میان خداوند و بندگان است که می‌تواند به عنوان الگویی تمام عیار به ویژه در زمینه‌های روابط اجتماعی و میان فردی پ در دنیای امروز مورد بهره گیری و استناد قرار بگیرد.

وی ضمن تقدیر از اقدامات و فعالیت‌های قرآنی انجام شده در موسسه گلستان علی(ع) ادامه داد: برگزاری محافل و برنامه‌های قرآنی برای فرزندان مراکز بهزیستی به نهادینه سازی آن و همچنین الگوسازی‌های مناسب و اثرگذار در این زمینه کمک شایانی می‌کند که این موسسه عملکرد موفقی در این راستا داشته است.

مدیرکل سازمان بهزیستی استان خراسان رضوی شهر مشهد را دارای بیشترین تعداد مراکز ایتام کشور و همچنین بهترین و دلسوز‌ترین خیرین کشور معرفی کرد و گفت: وجود مشاوران دینی و معنوی در مراکز مختلف بهزیستی شهر مشهد و استان خراسان رضوی به عنوان خواهران و برادران بزرگتری که دلسوزانه مسیر درست زندگی را به فرزندان نشان می‌دهند، برای نخستین بار در کشور صورت گرفته است.

شکیب افزود: تلاش داریم تا در این استان با برگزاری برنامه‌های روخوانی و روان خوانی قرآن با روش‌های تأثیرگذار و جذاب در مراکز بهزیستی این استان، بتوانیم ضمن تشکیل کانون حافظان و قاریان قرآن ویژه تمام مراکز شبانه روزی به صورت دائم، شاهد انجام فعالیت‌های قرآنی در تمام طول سال باشیم.

وی با اشاره به اهمیت حضور فرزندان بهزیستی در برنامه‌ها و جشن‌های انقلاب اسلامی، تأکید کرد: حضور فرزندان در جشن‌های ویژه دهه فجر و راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، تأییدی بر مردمی بودن انقلاب اسلامی و همچنین راهی مؤثر برای ناامید کردن دشمنان اسلام و انقلاب است.

شایان ذکر است محفل شبی با قرآن تحت عنوان «آیه‌های انقلاب» توسط موسسه گلستان علی(ع) و با همکاری سازمان بهزیستی خراسان رضوی و همچنین مدیریت شعب بانک صادرات در این استان برای فرزندان دختر و پسر زیر ۱۸ سال تمامی مراکز بهزیستی شهر مشهد فجر در محل برج سپهر واقع در میدان جانباز مشهد برگزار شد.

برچسب ها: ایتام ، کشور ، مشهد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.