مدیر اداره‌ی تربیت بدنی منطقه 5 از برگزاری ایستگاه های تفریحات ورزشی در نواحی هفتگانه این منطقه خبر داد.

شکفته در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: به منظور ایجاد روحیه و نشاط و شادابی در بین شهروندان و نهادینه کردن ورزش و فعالیت بدنی میان آنها، تربیت بدنی شهرداری منطقه 5 در نظر دارد، ایستگاه های تفریحات ورزشی محلات  ر در 7 ناحیه برگزار نماید.
 
وی در ادامه اظهار داشت: بوستان بهار آزادی در ناحیه 1، بوستان جوانمردان در ناحیه 2، بوستان شاهد در ناحیه 3، بوستان مریم در ناحیه 4، بوستان میعاد، در ناحیه 5، چمن مصنوعی شهرک ‌آپادانا در ناحیه 6 و بوستان ساحل در ناحیه 7 میزبان شهروندان برای شرکت در این ایستگاه ها و استفاده از لوازم ورزشی آنها هستند.
 
شکفته در ادامه با اشاره به اینکه این ایستگاه ها جمعه هر هفته از ساعت 7 الی 11  صبح آماده استقبال از شهروندان است، تصریح کرد: در این ایستگاهها ضمن اینکه شهروندان از وسایل ورزشی استفاده می نمایند، برنامه های شاد و مفرحی نیز برگزار  خواهد و جوایز ارزنده ای  نیز به آنان اهدا خواهد شد.
 
مدیر اداره تربیت بدنی منطقه در پایان خاطر نشان کرد: تشویق به داشتن زندگی فعالی و پویا و غنی سازی اوقات فراغت شهروندان در سطح محله از طریق تفریحات سلام از جمله اهداف برگزاری ایستگاه های تفریحات ورزشی است.
 
انتهای‌پیام/
 

برچسب ها: ایستگاه ، برگزار ، تفریح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار