معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 15 از برگزاری بیش از 200 ویژه برنامه دهه فجر در این منطقه خبر داد.

ابوالفضل حیدری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: برگزاری بیش از 200 ویژه برنامه دهه فجر در محلات 20 گانه منطقه 15 در دستور کار معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری این منطقه قرار دارد.

این طرح همزمان با دهه فجر از 12 تا 22 بهمن در مدارس، سراهای محلات پایگاه‌های بسیج، مراکز مذهبی، آموزشی، ورزشی و ... در دست اجرا است.

وی ادامه داد: در این طرح ویژه برنامه‌های فرهنگی، آموزشی، مذهبی، تاریخی، نمایشی همزمان با دهه فجر در محلات 20 گانه منطقه 15 با مشارکت و همکاری معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 15، اداره فرهنگی، اداره زیباسازی، اداره بازیافت، مدارس، مساجد، سراهای محلات 20 گانه منطقه 15 برگزار خواهد شد.

حیدری با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح گفت: برگزاری بیش از 240 ویژه برنامه دهه فجر در محلات 20 گانه منطقه 15 برگزاری جشن انقلاب، نواخت زنگ انقلاب در مدارس منطقه 15، آذین بندی محلات منطقه 15 از اقدامات اجرایی این طرح است.

وی خاطر نشان کرد: برگزاری مراسم تجدید میثاق با بنیانگذار انقلاب اسلامی در حرم مطهر امام راحل (ره) برپایی جشنواره‌های فرهنگی و هنری در محلات 20گانه منطقه 15 ارسال پیامک تبریک در محلات منطقه 15 از اقدامات دیگر شهرداری این منطقه است.

انتهای پیام/

برچسب ها: فجر ، بهمن ، معاونت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار