مدیر توسعه منابع انسانی شرکت ملی گاز ایران گفت: ارتباط شرکت ملی گاز ایران با دیگر کشورهای جهان بیشتر خواهد شد.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شیراز؛ محمد حسین حسینی در حاشیه آغاز دوره آموزشي بدو استخدام كارآموزان شركت مجتمع گاز پارس ‌جنوبي در خصوص وابستگی شرکت گاز ایران به دیگر کشورها بیان کرد: ارتباط به معنی وابستگی نیست و نباید اینگونه برای مردم گفته شود زیرا ما با دیگر کشورها نیز در ارتباط هستیم.

وی افزود: شرکت هایی که تاسیسات و یا ماشین آلاتی را به ما می فروشند مکلف به ارائه خدمات آموزشی نیز هستند به همین دلیل ما اعزام نیرو به خارج از کشور داریم.

مدیر توسعه منابع انسانی شرکت ملی گاز ایران ادامه داد: در حال حاضر با توجه به روند به وجود آمده باید با شرکت های بزرگ دنیا در ارتباط باشیم که این ارتباط امروز اندک است و باید گسترش پیدا کند.

حسینی با بیان اینکه نوع دیدگاه ها و چشم اندازها در شرکت ملی گاز ایران تغییر کرده است، گفت: شرکت ملی گاز ایران در گذشته تنها به عنوان یک مجموعه خدمات رسان مطرح بود در حالیکه امروز با نگاه تجاری و اقتصادی اداره می شود و در این نوع نگاه باید خود را برای رقابت با شرکت های دیگر گازی دنیا آماده کنیم.

وی افزود: ایران باید در تجارت گاز جهان دارای جایگاه مناسب باشد و مهمترین راه برای رسیدن به این هدف داشتن ارتباط های مناسب و تبادل داشته ها است.

مدیر توسعه منابع انسانی شرکت ملی گاز ایران ادامه داد: باید به این نکته نیز توجه داشت که در حال حاضر کارشناسان صنعت نفت و گاز ایران در منطقه بسیار قوی و با دانش هستند اما باید خود را به دنیا نشان دهیم.

حسینی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه جذب نیرو در شرکت ملی گاز ایران ادامه دارد، بیان کرد: طبق برنامه ریزی انجام شده در امسال باید یک هزار و 500 نفر نیرو را جذب کنیم که تاکنون بخشی از این کار انجام شده و بخشی دیگر نیز تا پایان سال انجام می شود.

وی با اشاره به اینکه 50 درصد از مدیران و کارشناسان برتر این شرکت طی چهار سال آینده بازنشسته خواهند شد، افزود: در دهه 70 به مدت 10 سال جذب نیرو متوقف شد و این حرکت ضربه بزرگی را به مجموعه وارد کرد زیرا امروز با مشکل کادر مجرب و با تجربه برای چند سال دیگر مواجه هستیم.

مدیر توسعه منابع انسانی شرکت ملی گاز ایران گفت: امروز تلاش می کنیم که برای چهار سال آینده کادری مجرب و با تجربه را تربیت کنیم/.

انتهای پیام/


برچسب ها: شرکت ، گاز ، ایران ، خارجی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.