معاون حقوقی باشگاه استقلال گفت: ما تابع تصمیم فتح‌اله‌زاده هستیم، وی موضوع شکایت از کی‌روش به فیفا را به معاونت حقوقی باشگاه ارجاع داده است.

محسن بزرگی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: در حال جمع آوری مستندات و تنظیم شکایت به فیفا هستیم.
 
وی افزود: در حال مطالعه و بررسی در مورد مراجع ذی‌صلاح نسبت به رسیدگی گفته‌های کی‌روش هستیم.
 
معاون حقوقی باشگاه استقلال تصریح کرد: ادعای کی روش بر خلاف واقع است بوده و موجب ظلم به باشگاه استقلال است، بنابر این برای رفع ظلم و اثبات حقانیت ما و خلاف واقع بودن حرف کی روش به مراجع صلاح شکایت می‌کنیم.
 
 بزرگی تصریح کرد: امیدوارم اگر این مرجع ذی صلاح یک مرجعی داخلی است بدون لحاظ موقعیت و سمت کی‌روش بی طرفا‌نه و عادلانه به این موضوع رسیدگی کند.

وی تصریح کرد: اگر مرجع صلاح فیفا‌ باشد شائبه سمت کی‌روش زیاد در رای فیفا‌ تاثیر گذار نخواهد بود.
 
 بزرگی بیان کرد: به هر حال در حال جمع آوری مستندات هستیم و به محض آماده شدن مستندات آنها را به مرجع ذی صلاح خواهیم داد.
 
 وی بیان کرد: منافع تیم ملی محترم است، در واقع ما ایرانی هستیم و منافع ملی برایمان در اولویت اصلی است، مسئولان باید بتوانند که استقلال تیمی است که 7، 8 ملی پوش را در خود جای  داده است، اگر چه برخی از بازیکنان ملی پوش از استقلال جدا شدند و شائیه‌هایی در این مورد ایجاد شده است.
 
 وی در ادامه اظهار داشت: بنابراین استقلال را باید ستون قدرتمند تیم ملی بدانیم، به مسئولان توصیه می‌کنیم دست از تهمت زنی‌ها بردارند و بگذارند استقلال از عنوان قهرمانی‌اش در این روز‌های سخت دفاع کند.
 
 وی در پایان خاطر نشان کرد: غیر از این باشد ما هم بنا بر وظیفه حقوقی خود کوتاه نخواهیم آمد و منافع باشگاه‌مان را پیگیری خواهیم کرد. 

انتهای پیام/

برچسب ها: حقوقی ، معاون ، تابع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار