معاون حقوقی باشگاه استقلال گفت: نجفی معاون حقوقی باشگاه ملوان انزلی طی تماس تلفنی اعلام کرد که دو تیم موضوع واحدی را در زمینه کسر امتیاز اتخاذ تا بتوانیم از احقاق حقوقچیان دفاع کنیم.

محسن بزرگی معاون حقوقی باشگاه استقلال در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: ما قصد داریم که معاونان حقوقی دیگر تیمها را همراه خود کنیم تا ماده 22 آئین نامه انضباطی ملغی شود.

بزرگی در ادامه اظهار داشت: ماده 22 آئین نامه انضباطی خلاف شرع است و از مجرای قانونی قصد داریم که اشتباه بودن حکم کسر امتیاز را به اثبات برسانیم و حق تیمهایمان را بگیریم.

معاوی درباره گفته های نصیرزاده در مورد قانونی نبودن شکایت استقلالی ها به فیفا گفت: به هر حال ما از تمام ظرفیت های قانونی استفاده می کنیم حکم کمیته انضباطی قطعی است و مطرح کردن این موضوع یک تصور غلط است، کسر یک امتیاز خسارت 110 میلیون تومانی به باشگاه ما تحمیل می کند.

بزرگی تصریح کرد: ما به دنبال شیوه های قانونی هستیم تا بتوانیم یک امتیاز کسر شده را به امتیازات باشگاه مان برگردانیم.

بزرگی بیان کرد: هواداران استقلال هم باید دقت کنند که افراد نفوذی در میان آنها در جایگاه قرار نگیرند و تماشاگرنماها را شناسایی کنند.

همچنین مسئولان فرهنگی هم باید به خود بیایند و از این فرصت به وجود آمده استفاده کرده و اقدامات فرهنگی بر روی جوانان انجام دهند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: به هر حال ما به دنبال این هستیم که دکترین حقوقی ایجاد کنیم و با مدیران حقوقی باشگاه های لیگ برتر به توافق برسيم تا خلاف شرع بودن ماده 22 را اثبات کنیم./آق

برچسب ها: بزرگی ، استقلال ، نجفی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار