معاون حقوقی باشگاه استقلال در خصوص نرسیدن احضاریه به مجتبی جباری گفت: هیچ دستوری از طرف مدیریت عامل باشگاه مبنی بر عدم پیگیری شکایت علیه مجتبی جباری به معاونت حقوقی داده نشده است.

محسن بزرگی معاون حقوقی باشگاه استقلال در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: نماینده حقوقی تایید شده پیگیر شکایت است و اینکه احضاریه به دست مجتبی جباری رسیده و یا نرسیده مربوط به دستگاه قضایی است.

بزرگی در ادامه اظهار داشت:  امیدواریم که اگر تا کنون اقدامی توسط دادسرا انجام نگرفته است طی روزهای آتی بنا بر قانون تمهیداتی انجام شود .

وی در پایان درباره ایرادهای وارده توسط بازرس پرونده شکایت از جباری گفت: من نمی دانم اين شایعات توسط چه سایتها یا رسانه های ورزشی  تولید می شود، این پرونده روال طبیعی خود را طی می کند و ما هم پیگیر این موضوع هستیم.

وی درباره اختلافات بین فتح اله زاده و امیر قعله نویی بیان کرد:  این اختلافات را رسانه ها دامن می زنند در حالیکه بین فتح اله زاده و قلعه نویی اختلافی وجود ندارد. اختلاف در سیستم های تشکیلاتی طبیعی است. یک مدیر اعتقاد ویژه خود و زیر مجموعه  مدیر هم اعتقاد خاص خود را دارد.

 وی در ادامه بیان داشت: در نهایت فتح اله زاده و قلعه نویی هر کدام وظایف خود را انجام می دهند، قلعه نویی وظایف سرمربی را انجام می دهد و فتح اله زاده نيز منابع کلان باشگاه و مسائل مالی را رسیدگی می کند.

معاون حقوقی بیان کرد: با تغییر و تحولات در دولت، جا به جایی منابع دولتی صورت گرفته است. باشگاه استقلال هم در آمدها و هزینه ها  از محل پرداخت دولتی انجام می شود، بر این اساس این جابه جایی ها مشکلاتی در روند کارهای استقلال به وجود آورده است.

وی بیان داشت: به هر حال با مدیریت خوب فتح اله زاده در کارهای اجرایی و مدیریت فنی قلعه نویی کارها به خوبی پیش خواهد رفت و بدخواهان نباید از اختلاف نظرهای جزئی بین این دو نفر خوشحال شوند.

وی در خصوص لاوره نيز گفت: اگر تا چند روز آینده لاوره بخشی از قرار دادش را دریافت نکند، به احتمال زیاد از تیم جدا خواهد شد.
 
مشاور حقوقی استقلال در پایان خاطر نشان کرد: مسئولان امیدوار بودند که لاوره بتواند جای جباری بازي کند اما حالا شرایط به وجود آمده طوری است که ممکن است این بازیکن استقلال را ترک کند./آق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار