رئیس هیئت فوتبال آذربایجان غربی گفت: 23 مدرسه فوتبال در آذربایجان غربی فعالیت می‌کنند.

میرجواد محمودی در گفت‌وگو با خبرنگارباشگاه خبرنگاران ارومیه اظهار داشت: تعداد 23 مدرسه فوتبال در رده‌های سنی هشت تا 14 سال با بیش از 7 هزار فوتبال آموز در آذربایجان غربی فعالیت می‌کنند.

وی با بیان شرکت هشت تیم‌ در مسابقات فوتبال در رده سنی نونهالان و مقام‌های کسب شده در فصل 92-93 ، ادامه داد: ورزشکاران فوتبالیست پیرانشهر در رده سنی نونهالان موفق به کسب مقام اول و فوتبال محمدیار موفق به کسب مقام دوم و تیم ماکو جوان موفق به کسب مقام سوم شدند.

وی در خصوص شرکت 10 تیم در رده سنی نوجوانان خاطرنشان کرد: تیم شهرداری مهاباد موفق به کسب مقام اول، نود ارومیه موفق به کسب مقام دوم و فلامینگوی ارومیه موفق به کسب مقام سوم شدند.

رئیس هیئت فوتبال آذربایجان غربی ادامه داد: ورزشکاران فوتبال در رده سنی جوانان با شرکت 14 تیم در فصل 92-93، تیم گسترش خوی موفق به کسب مقام اول، آرتیمای ارومیه مقام دوم و شهرداری پیرانشهر موفق به کسب مقام سوم شدند.

رئیس هیئت فوتبال آذربایجان غربی گفت: مدرسه 90 در شهرستان ارومیه به عنوان مدرسه برتر و نمونه توسط فدراسیون فوتبال کشور معرفی شد.

وی با اشاره به شرکت 9 تیم از ورزشکاران فوتبال در لیگ برتر اظهارداشت: تیم نوروز بوکان مقام اول، شهرداری مهاباد، شهرداری مهاباد مقام دوم و کیوان مرغ مهاباد موفق به کسب مقام سوم شدند./ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.