سخنگوی سازمان اتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از ورود یک دستگاه کامیون به داخل منزل مسکونی و کشته و مجروح شدن 5 تن در خیابان کارگر شمالی خبر داد.

جلال ملکی در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران گفت: در ساعت 3:51 دقیقه بامداد امروز در پی تماس شهروندان با سامانه  125، ستاد فرماندهی آتش نشانی از ورود یک دستگاه کامیون به داخل منزل مسکونی در خیابان کارگر شمالی تقاطع خیابان هفدهم امیر‌آباد مطلع شد و بلافاصله دو ایستگاه آتش نشانی به همراه دو دستگاه جرثقیل عازم محل حادثه شدند.
 
وی ادامه داد: در این حادثه یک کامیون 10 تنی وارد پارکینگ ساختمان سه طبقه شده و راننده نیز در داخل کابین محبوس شده بود که آتش نشانان بلافاصله وارد عملیات شدند و با تجهیزات کابین کامیون را برش زدند و راننده را خارج کردند که به علت شدت جراحات راننده جان خود را از دست داده بود و همچنین 4 نفر از ساکنان ساختمان نیز مصدوم شدند.
 
ملکی خاطرنشان کرد: در پی ورود کامیون به ساختمان، ستون‌های ساختمان بسیار ناایمن شده است و آتش نشانان همه اکنون نیز مشغول عملیات ایمن سازی هستند.
 
وی افزود: در بررسی کارشناسان آتش نشانان اثری از خط ترمز در محل نیست که ممکن است از عدم هوشیاری و خواب آلودگی راننده علت حادثه باشد.
 
**مصدومان به بیمارستان‌های فیروزگر و شریعتی منتقل شدند
 
سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی در خصوص نحوه ارائه خدمات امدادی درمانی این حادثه به خبرنگار ما گفت: مرکز اورژانس 115 پس از اطلاع از حادثه بلافاصله 4 دستگاه آمبولانس به محل اعزام کرد.

حسن عباسی افزود: تکنیسین‌های اورژانس پس از رسیدن به محل حادثه اقدامات اولیه درمانی را برای مصدومان آغاز کردند که متاسفانه راننده کامیون به علت فرورفتن تیرآهن به صورتش و شدت جراحات جان خود را از دست داده بود همچنین 4 تن از اعضای خانواده( پدر 57 ساله، مادر 50 ساله، دختر 25 ساله و پسر 19 ساله) که از ساکنان ساختمان بودند به شدت مجروح شده بودند که تکنیسین‌های اورژانس پس از مداوای اولیه دو تن را به بیمارستان شریعتی و دو تن دیگر را به بیمارستان فیروزگر منتقل کردند.
 
به گفته این مقام مسئول در اورژانس تاکنون خبری از حال مصدومان گزارش نشده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار