سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی از تدارک 11 برنامه فرهنگی و عمرانی در حوزه گردشگری در دهه فجر امسال خبر داد.

رحمتی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک، افزود: این برنامه ها، شامل آغاز عملیات اجرایی پروژه مجتمع توریستی دهکده گردشگریˈ الماس ˈ در روز 13 بهمن ماه در اراک با هدف توسعه صنعت گردشگری، بهره برداری از هتل اقصی در محلات، برگزاری مسابقات فرهنگی، ایجاد ایستگاه صلواتی و غرفه گردشگری در منطقه گردوی اراک ، پیاده روی خانوادگی به مناسبت سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و حضور بر مزار شهدای کوه نور است.
وی بیان داشت: همزمان با سالروز ورود تاریخی امام راحل به ایران برنامه نمادین اعطای گل به کارمندان فرودگاه اراک تدارک شده و علاوه بر آن آیین رونمایی از کیک سی و ششمین سالگرد انقلاب اسلامی، رهایی 36 کبوتر سفید، برگزاری نمایشگاه صنایع دستی، بهره برداری از مجتمع رفاهیˈ همای سعادت ˈ اراک نیز پیش بینی شده است.
سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی اضافه کرد: در ایام الله دهه فجر انقلاب، بازدید از اماکن تاریخی استان مرکزی برای متولدین 12 تا 22 بهمن رایگان است./ش ک
/
برچسب ها: برنامه ، گردشگری ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.