دوازدهمین کنگره حزب‌ مردم‌سالاری با حضور شخصیت‌های سیاسی در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، دوازدهمین کنگره حزب مردم‌سالاری در مجتمع فرهنگی آدینه با حضور "محمدرضا عارف"، آیت‌الله "وثوقی"،"صلاح الزواری" سفیر فلسطین، دبیر کل حزب مردم‌سالاری و دبیران استانی این حزب در حال برگزاری است.  
 
"میرزابابا مطهری‌نژاد" دبیر کنگره حزب مردم‌سالاری با اشاره به برگزاری در آستانه سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: گرچه در حوزه فعالیت احزاب اتفاق قابل ذکری نیافتاده اما تحقق برنامه و وعده‌های ریاست جمهوری امیدوار و گشایش اساسی در فعالیت حزبی را انتظار داریم.
 
وی در بخشی از پیام خود به برنامه‌های رئیس‌جمهور کشور در برنامه دولت تدبیر و امید اشاره و تصریح کرد:‌تعریف جرم سیاسی و تشکیل دادگاه جرائم سیاسی در چارچوب قانون اساسی، ارتقا منزلت اجتماعی گروه‌ها،‌ سازمان‌ها،‌ نهادهای مختلف اجتماعی و سیاسی، فراهم کردن امکان تشکیل اجتماعات، میتینگ‌ها و راهپیمایی‌های قانونی و تقویت نقش احزاب در فرآیند تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری‌های سیاسی از جمله برنامه‌هایی است که امیدواریم محقق شود.  
 
این فعال سیاسی اظهارداشت: احزاب مسئولیت و رسالت خطیر سیاسی کردن مردم را از آن جهت بر عهده گرفته‌اند که فضای عمومی را زنده و پویا ساخته و راه را برای گفتگو و بحث و تبادل‌نظر بگشایند و به نوعی راه بر خشونت و ارعاب بسته شود که خلق چنین فضایی هنر احزاب است و نه افراد.  
 
وی افزود: احزاب درون نظام امروز یک فرصت برای نهادینه کردن قدرت و مشارکت عمومی در ساختار قدرت‌اند چرا که ارزش‌های بنیادین احزاب کنونی همان ارزش‌های بنیادین مورد تایید قانون اساسی و بزرگان نظام و ماموریتی که با تکیه بر اساسنامه و مرامنامه برای خود قائل‌اند و حفظ و اقتدار نظام فرصتی است که نباید به تهدید تبدیل شود.  
 
انتهای پیام/ 
برچسب ها: کنگره ، مردم ، سالاری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار