رئیس مجلس شورای اسلامی در پی فضاسازی برخی نمایندگان خطاب به آنها گفت: خواهش می‌کنم اجازه دهید بررسی بودجه در یک فضای آرام پیش برود.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، "علی لاریجانی" رئیس مجلس شورای اسلامی که ریاست بخش نخست جلسه علنی امروز پنج شنبه را برعهده داشت در پی فضاسازی برخی از نمایندگان در دور دور کردن آنها در جریان بررسی لایحه بودجه گفت: ما بحث مهم بودجه را بررسی می‌کنیم که سرنوشت کشور در یک سال آینده را رقم خواهد زد.

وی افزود: طبعا بررسی این لایحه وقت زیادی از شما می‌گیرد و باید صبح و ظهر و شب نیز کار کنید، بنابراین عرض من این است که اگر برادری پیشنهادی داد اگر فکر کردید خیلی خوب است اجازه دهید مخالفان نیز صحبت کنند آیا این درست یا اینکه وسط صحبت‌های وی سر و صدا کنیم.

لاریجانی افزود: اگر این امر را قبول دارید که کسی مطلبی داشت به آن گوش دهید تا صحبت کند اجازه دهید جلسه آرام باشد تا همه بشنوند.

رئیس مجلس تصریح کرد: مباحث مهمی در بررسی بودجه مطرح می‌شود که دوستان نیز موافقت و مخالفت می‌کنند باید اجازه دهیم یک فضای آرام ایجاد شود، چرا فضا را جور دیگری می‌کنید.

وی تاکید کرد: خواهش می‌کنم اجازه دهید جلسه به گونه‌ای آرام شود و به قول آقای نعمتی جلسه دموکراتیک باشد.

وی تصریح کرد: اینکه الان شما اجازه نمی‌دهید صحبت کنم این درست است.

لاریجانی خطاب به نمایندگان گفت: می‌خواهم خواهش کنم اجازه دهید فضای بودجه درست پیش رود و باید اجازه دهیم همه حرفشان را بزنند.

انتهای پیام/

برچسب ها: لاریجانی ، رئیس ، اسلامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار