رییس تشکیلات خودگردان فلسطین امروز آمادگی خود را برای سخنرانی در کنیست پارلمان رژیم صهیونیستی به منظور فراهم شدن زمینه برقراری صلح بین طرفین اعلام کرد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل ازپایگاه اینترنتی روزنامه الرایه قطر؛ "محمود عباس" با اعلام این مطلب گفت آماده است در هر زمانی که لازم باشد با "بنیامین نتانیاهو" نخست وزیر اسراییل دیدار کند . وی تاکید کرد این مسئله بهترین راه برای دستیابی به توافقنامه صلح بین طرفین است. عباس با ابراز امیدواری به اینکه درگیری ها بین طرفین پایان یابد گفت حتی آمادگی دارد در پارلمان اسراییل حاضر شود و سخنرانی کند و یا اینکه نتانیاهو در مجلس قانونگذاری فلسطین حاضر شده و سخنرانی کند.
 "محمود عباس" رییس تشکیلات خودگردان فلسطین خاطر نشان کرد پیاده کردن ایده تشکیل دو کشور و تعیین مرزها و بازگشت آوارگان فلسطینی به فلسطین شروطی هستند که می توانند فرصت غیرقابل تکراری را برای برقراری صلح فراهم کند. وی افزود عقب نشینی اسراییل از سرزمین های اشغالی فلسطین باید در چارچوب هر گونه توافقنامه صلح در خاورمیانه و حداکثر طی سه سال پس از امضای چنین توافقنامه ای صورت بگیرد .
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار