فرمانده انتظامی استان کرمان با تاکید بر داشتن احساس وظیفه نسبت به جامعه، مشارکت عمومی مردم در ایجاد امنیت را لازمه یک امنیت اجتماعی پایدار دانست.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمان، سردار حسین چناریان در نخستین همایش رابطان ادارات و سازمان های دولتی استان کرمان با نیروی انتظامی، هدف از برگزاری این همایش را تبادل نظر و دیدگاه های رابطان و تلاش برای مصونیت جامعه عنوان کرد و گفت: برای ایجاد یک امنیت اجتماعی پایدار مشارکت عمومی مردم لازم و ضروری است.

وی با بیان اینکه دشمنان اسلام با گذشت سی و پنج سال از انقلاب اسلامی ایران، روز به روز تهدیدات خود را نسبت به مردم ایران بیشتر می کنند، خاطر نشان کرد: این تهدید ها و توطئه ها  علیه هر نظامی در جهان غیر نظام اسلامی ایران اعمال شده بود، آن نظام تاکنون سقوط کرده بود.

سردارچناریان تصریح کرد: رمز موفقیت نظام اسلامی ایران الهی بودن و مردمی بودن آن است و همین موارد باعث خنثی شدن تهدیدات و توطئه های دشمنان می شود.

وی با اشاره به اینکه البته از آسیب های بوجود آمده ناشی از این تهدیدات نباید غفلت کرد، گفت: هر کجا نسبت به جامعه اطراف خودمان غفلت کنیم، آسیب ها به خانواده، جامعه و نظام اسلامی کشور ضربه می زند.

فرمانده انتظامی استان کرمان امنیت اجتماعی را بستر هر کاری دانست و عنوان کرد: خود را در مقابل آسیب ها و اتفاقات بد در جامعه سرزنش کنید که: " چرا برای جلوگیری از این آسیب کاری برای جامعه ام انجام ندادم."

وی با اشاره به تکنولوژی های ارتباطات روز جهان از جمله تلفن همراه، ماهواره و اینترنت و آسیب های ناشی از آنها، گفت: به تغییرات اجتماعی ناشی از این تکنولوژی، مثبت نگاه نکنید و راه های استفاده صحیح از آنها را به فرزندان خود آموزش دهید.

سردارچناریان در تشریح اهداف شوم سریال های ماهواره ای یادآور شد: اهداف پخش سریال های ماهواره ای ترویج خشونت، بی بند و باری، بی عفتی و بی حیایی در جامعه و دوری فرزندان از متن خانواده است.

فرمانده انتظامی استان کرمان تصریح کرد: مراقبت و آگاهی دادن به فرزندان در خصوص آسیب های اجتماعی وظیفه اصلی خانواده هاست.

وی خطاب به رابطان ادارات و سازمان های دولتی استان، هم راستایی و هم افزایی جامعه را برای توسعه امنیت اجتماعی کشور و استان، خواستار شد و تاکید کرد: جنگ نرم موضوعی جدی است که باید همگان همه توان خود را برای مقابله با آن به کار گیرند.

سردار چناریان تقدیم بیش از 500 شهید نیروی انتظامی استان برای ایجاد امنیت اجتماعی در استان را شاهد به کارگیری همه ظرفیت و توان نیروی انتظامی برای مقابله با آسیب های اجتماعی خواند و گفت: نیروی انتظامی رسالت خود را انجام داده و باز هم تلاش می کند اما اگر می خواهیم موفق شویم باید مردم مشارکت حداکثری داشته باشند.


برچسب ها: مشارکت ، مردم ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.