عضو جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی گفت: ‌اکنون تمامی گروه‌های سیاسی اصولگرا درصدد هستند که به وحدت و انسجام به عنوان اصل مهم و تاثیرگذار دست پیدا کنند.

"صدیقه شاکری" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، درباره استراتژی اصولگرایان برای فعالیت‌های آینده این جریان سیاسی اظهار داشت: تمامی گروه‌های اصولگرا اگر با تکیه بر وحدت و هماهنگی نظرات میان اعضا و گروه‌های سیاسی فعالیت‌های خود را در پیش بگیرند، قطعا موفقیت را از آن خود خواهند کرد.  
 
وی افزود: اگر چنانچه اصولگرایان همچون رویه قبلی با تفرق نامزد‌ها به میدان وارد شوند، نباید به کسب موفقیت امید داشت، اما اکنون تمامی گروه‌های سیاسی اصولگرا درصدد هستند که به وحدت و انسجام به عنوان اصل مهم و تاثیرگذار دست پیدا کنند.  
 
این فعال سیاسی گروه گرایی را یکی از عوامل شکست اصولگرایان در انتخابات سال ۹۲ عنوان و تصریح کرد: اگر اصولگرایان در عمل برپایه و مبنای اصول و اساس اینکه جریان سیاسی همچون قواعد و قوانینی که مورد تائید همگان است پیش روند و از هرگونه اعمال نظر براساس سلیقه شخصی پرهیز کنند، قطعا در بدست آوردن آرای انتخاباتی به نفع خود موفق عمل خواهد کرد.  
 
شاکری خاطرنشان کرد: اصولگرایان باید هر تصمیمی را حتی اگر با نظرات شخصی مخالف باشد، بپذیرند و از هرگونه تفرق و جدایی پرهیز کنند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار