نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، ظهر امروز از پشت صحنه پروژه سینمایی دریا و ماهی پرنده بازدید کرد.

به گزارش حوزه سینما باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی خانه فیلم پروان، ظهر امروز، دکتر حسین طلا نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی به همراه جمعی از مسوولین، از پشت صحنه پروژه سینمایی دریا و ماهی پرنده بازدید نمودند.



بنابر این گزارش، دکتر طلا ضمن بازدید از لوکیشن و پشت صحنه فیلم، با کارگردان، تهیه کننده و عوامل پشت صحنه گفتگو نمود.

دکتر طلا ضمن تقدیر از کلیه عوامل پروژه اظهار داشت؛ پرداختن به موضوع نوجوانان بزهکار، حرکت ارزنده و شایسته ای است که می بایست مورد حمایت و پشتیبانی مسوولین امر قرار گیرد تا بتوان مشکلات جامعه را به خصوص در حوزه نوجوانان به تصویر کشید.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: نباید فقط به فیلم های اکشن و طنز بها داده شود و نگاه تجاری به فیلم باشد، بلکه توجه به همه مسائل جامعه، به خصوص حوزه های آسیب پذیر اجتماعی باید در دستور کار متولیان فرهنگی کشور باشد.



به گفته مهدی جمشیدی مدیر روابط عمومی خانه فیلم پروان، پروژه سینمایی دریا و ماهی پرنده در اواسط آذر ماه مجوز ساخت خود را از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دریافت و پیش تولید آن تا بیست و نهم دی ماه به طول انجامید.

شایان ذکر است، فیلم سینمایی دریا و ماهی پرنده با موضوع اجتماعی بوده و به مسائل نوجوانان بزهکار که در کانون اطلاح و تربیت می باشند پرداخته است.

انتهای پیام/ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار