"سعید ملکی" افزود: تکمیل این پروژها نیازمند 600 میلیارد ریال اعتبار است و انجام آن همکاری مسوولان و تخصیص اعتبارات ملی، استانی و شهرستانی را می طلبد.

وی در حاشیه بازدید از برخی پروژه های ورزشی شهرستان زرندیه در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک  کرد: همچنین مشارکت بخش خصوصی و مردم نیز می تواند نقش مهمی در بهره برداری از این پروژه ها ایفا کند.
ملکی ادامه داد: در زرندیه با همکاری مسوولان تاکنون اقدامات خوبی برای انجام پروژه های ورزشی انجام شده و زمین چمن مصنوعی این شهرستان نیز با داشتن استانداردهای لازم در دهه فجر بهره برداری می شود.
وی تعویض کفپوش و تعمیر موتورخانه سالن ورزشی شهر خشکرود، نصب سامانه گرمایشی سالن ورزشی شهر زوایه، آغاز عملیات ساخت زمین فوتبال در روستای صدرآباد و پیش بینی احداث زمین چمن فوتبال در شهر زاویه را از دیگر اقدامات ورزشی انجام شده در زرندیه عنوان کرد.
وی گفت: همچنین بدلیل فرسودگی ساختمان ورزش و جوانان زرندیه، احداث ساختمان جدید این اداره در سه طبقه در حال ساخت است که طبقه نخست آن پایان امسال بهره برداری می شود.
وی افزود: زرندیه به دلیل نزدیکی به تهران و پیشانی استان مرکزی، دارای ظرفیت های مناسبی در بخش ورزش است که باید از آنها به بهترین نحو استفاده کرد.
/
برچسب ها: طرح ، ورزشی ، بازدید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.