72سال پیش مسابقه‌ای بنام تاف گای «Tough Guy» یا مرد جان سخت در انگلیس مرسوم شد. دراین مسابقه یک روزه افراد با گذراندن 25 مرحله سخت عبور از موانع پر از گل و لای با هم مسابقه می‌دهند. محل مسابقه همواره در پرتون در استافورد شایر بوده است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، 72سال پیش مسابقه‌ای بنام تاف گای «Tough Guy» یا مرد جان سخت در انگلیس مرسوم شد. دراین مسابقه یک روزه افراد با گذراندن 25 مرحله سخت عبور از موانع پر از گل و لای با هم مسابقه می‌دهند. محل مسابقه همواره در پرتون در استافورد شایر بوده است.
ابعاد منطقه‌ای که برای این مسابقه در نظر گرفته شده «پرتون» مساحتی معادل ۵۷۳۰۰۰ مترمربع می‌باشد.‌این رقابت آزاد در پایان ژانویه «فصل زمستان» در طول مسیری نزدیک به 13 کیلومتر برگزار می‌شود که هیجان خاص خود را دارد. شرکت کننده باید 16 سال به بالا باشد و از هر قشری در این مسابقه شرکت می‌کنند.

این مسابقه سالانه هزاران گردشگر را به سمت خود جذب می‌کند. گل و لای منجمد، سیم‌های خاردار، خراشیدگی، سوختگی، کم آبی بدن، هیپوترمی، ترس از بلندی، هراس از مکانهای بسته، شوک الکتریکی، گرفتگی ممتد عضلات و رگ به رگ شدن آن‌ها، در رفتگی مفاصل و استخوانهای شکسته بخشی از مصیبتهایی است شرکت کنندگان برای برنده شدن در این رقابت آنها را تجربه می‌کنند.


منبع: تابناک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.