جلسه هم‌اندیشی ناظرین افتخاری 1888 با محوریت شهرسازی صبح امروز در شهرداری ناحیه یک منطقه 11 برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، جلسه هم‌اندیشی ناظرین با محوریت شهرسازی با حضور مدیر سامانه 1888 منطقه، شهردار ناحیه یک، جانشین معاون شهرسازی و معماری و کارشناس ناظرین افتخاری سامانه 1888 مرکز برگزار شد.

محمدی مدیر سامانه 1888 منطقه 11 در این جلسه در خصوص فرق سامانه 1888 با 137 گفت: نقطه نظرات شهروندان در رابطه با عملکرد مدیریت شهری به 1888 مربوط می‌شود و این نقطه نظرات در قالب انتقاد و شکایت، تقدیر و تشکر و پیشنهاد است ولی هرگونه درخواست شهروندان درخصوص موضوعات عملکردی شهرداری با 137 مربوط می‌شود.

محمدی از بیشترین تعداد پیام‌های تقدیر و تشکر از سال 91 تا 92 خبرداد و گفت:‌از ابتدای سال تا کنون 25 نفر درخصوص تقدیر وتشکر تماس گرفته اند که 5 نفر ناظر بودن و 20 نفر پیام شهروندان عمومی بود و 280 پیام تعداد پیام ها ثبت شده در نواحی چهارگانه مرتبط با حوزه شهرسازی و معماری است.

وی در ادامه افزود: 5 دفتر خدمات الکترونیک در منطقه آماده ارائه خدمات هستند که شهروندان می‌توانند برای انجام کارهای خود به آن مراکز مراجعه کنند و بازدیدهای مستمر از کارهای آن‌ها انجام می‌شود.

ثمرآبادی جانشین معاونت شهرسازی مسئول صدور پروانه در منطقه 11 به معرفی حوزه معاونت شهرسازی در خصوص معرفی کمیسیون ماده صد و کمیسیون ماده 5 پرداخت و گفت: در این ساخت و سازها که در سطح شهر صورت می‌گیرد شهرداری فقط مجری این کار است و مابقی کار توسط کمیسیون ابلاغ می‌شود.

وی تصریح کرد:‌شهروندان درخصوص اقداماتی نظیر ( تعویض کف‌پوش ساختمان‌ها، ایزوگام پشت‌بام) لازم نیست به دریافت اخذ پروانه مراجعه کنند و فقط به شهرداری ناحیه خود اطلاع بدهند.

وی خاطرنشان کرد: د رخواست‌هایی که از سوی شهروندان می‌شود می‌تواند یک تلنگری برای مسئولین باشد  که بتوانند وظایف خود را بهتر انجام بدهند.

در پایان جلسه مبارکی شهردار ناحیه یک منطقه 11 گفت: از ناظرین درخواست داریم که درخصوص جاهایی که موجب مشکل می‌شود با ما درمیان بگذارند که بتوانیم به مرور زمان و با تدابیری و تمهیدات لازم به آن موضوع رسیدگی شود.
انتهای‌پيام/

برچسب ها: شهرسازی ، منطقه ، یازده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار