رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه طی35 سال گذشته رئیس‌جمهور آمریکا هیچگاه جرات نکرده که رو در روی یک خبرنگار ایرانی قرار بگیرد، گفت: جهان امروز از سلطه جویی آمریکا به تنگ آمده و آزادی بشریت وابسته به تغییر رژیمی است که با آراء مردم روی کار بیاید.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران، سردار" محمدرضا نقدی" رئیس سازمان بسیج مستضعفین در مراسم رونمایی از وضعیت حقوق بشر آمریکا در سال ۲۰۱۳ که صبح امروز در دانشکده حقوق بشر دانشگاه تهران برگزار شد، اظهار داشت: در آمریکا به خبرنگاران جمهوری اسلامی اجازه ورود به سازمان ملل را نمی‌دهند و طی35 سال گذشته رئیس‌جمهور آمریکا هیچگاه جرات نکرده که رو در روی یک خبرنگار ایرانی قرار بگیرد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: دنیای امروز از جنگ خونریزی و ناامنی رنج می‌برد که تمامی اینها ریشه در اقتصاد، فرهنگ و جامعه و از همه مهم‌تر مدیریت دارد.

وی تصریح کرد: امروز آمریکایی‌ها یک روز خود را بدون جنگ و اشغال نگذرانده‌اند و همه این تجاوزها یا توسط خود آمریکا صورت گرفته و یا اینکه آمریکا خود حامی متجاوزین بوده است.

سردار نقدی در ادامه افزود: جنایت‌هایی که امروز در همه کشورهای دیکتاتوری جریان دارد نشات گرفته از آمریکاست که می‌توان از شاه سعودی، بحرین، صدام و پینوشه نام برد و هرکس جزو این دسته باشد مورد حمایت آمریکاست و این در حالی است که تمام رهبران مردمی مورد حمله آمریکا قرار دارند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به این که ترور‌ها ادامه داد: امروز تمامی این کشتارها تحت حمایت دولت آمریکاست و گروه‌های سلطنت‌طلبی که در حسینیه‌ها کشتار به راه انداختند مقرشان در آمریکاست.

وی ادامه داد: امروز بشریت از رژیم آمریکا به تنگ آمده و آزادی بشریت وابسته به تغییر رژیمی است که با آراء مردم روی کار بیاید.

سردار نقدی ادامه داد: آمریکا به تنهایی برابر کل دنیا بودجه دفاعی دارد و این در حالی است که هیچ تهدید دفاعی ندارد و نیازی به این بودجه نداشته چراکه در منطقه حساس نیست.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پایان خاطرنشان کرد: ما اگر بخواهیم در مورد نقض حقوق بشر آمریکا صحبت کنیم این مسئله پایان نخواهد داشت چراکه سرمنشاء تمامی آنها آمریکاست و انشالله شر این شیطان بزرگ از سر بشریت کم شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: نقدی ، سازمان ، بسیج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار