رييس سازمان بسيج مستضعفين ترور اهل تسنن را توسط دشمنان براي بدنام كردن شيعيان يادآور شده و گفت: دشمنان از پيشرفت اسلام ترسيده‌اند و به اين روش‌هاي مزوّرانه روي آورده‌اند كه باز هم با وحدت مسلمانان شكست خواهند خورد.

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران به نقل از پايگاه اينترنتي بسيج، سرتيپ بسيجي محمدرضا نقدي رييس سازمان بسيج مستضعفين در همايش وحدت، كه با حضور پرشور مردم خونگرم مهاباد برگزار شد گفت: دعوت به وحدت، دعوت همه انبياء بوده و ايجاد اختلاف و تفرقه بين انسان‌ها كار طاغوت‌ها و مستكبران است تا بتوانند حكومت كنند اما انبياء الهي حكومت را براي خدا مي‌دانستند و مردم را در كنار هم گرد مي‌آوردند.
 
سردار نقدي تمسك به اين پيام انبياء را ضروري خوانده و اظهار داشت: پيروزي‌هاي تا امروز مديون وحدت است و با وحدت پيروزي‌ها استمرار يافته و ارزش‌هاي والا متجلي مي‌شوند.
 
وي به تفرقه افكني دشمنان اشاره نموده و اظهار داشت: دشمنان به بهانه‌هاي مختلف و با استفاده از همه امكانات و رسانه‌ها تفرقه افكني نموده و در پوششي دلسوزانه در ميان مردم سني و شيعه ظاهر مي‌شوند.
 
رييس سازمان بسيج مستضعفين بمب گذاري عوامل استكبار را بين زائران شيعه و به نام اهل سنت يادآور شده و ادامه داد: اگر 10 برابر بيشتر بمب گذاري و ترور كنند ذره‌اي به اهل تسنن شك نبرده و مطمئن مي‌شويم كه آن‌ها نه شيعه هستند و نه سني.
 
وي ترور اهل تسنن را توسط دشمنان براي بدنام كردن شيعيان يادآور شده و تصريح كرد: دشمنان از پيشرفت اسلام ترسيده‌اند و به اين روش‌هاي مزوّرانه روي آورده‌اند كه باز هم با وحدت مسلمانان شكست خواهند خورد.
 
جانشين فرمانده كل سپاه در امر بسيج خاطر نشان كرد: حمايت جمهوري اسلامي ايران از بحرين، حمايت فرقه‌اي نيست و مانند حمايت از مردم اهل تسنن در غزه مي‌باشد تا طاغوت‌ها كنار رفته و به رأي و نظر مردم مسلمان توجه شود.
 
وي به ترفند انگليسي‌ها در تفرقه افكني بين مسلمانان و هندوها در هندوستان اشاره نموده و بيان كرد: مسلمانان مسير وحدت را از امام و شهدا گرفته‌اند و شهدا از همه طوايف و مذاهب براي اسلام خونشان در هم آميخت و ايران در اوج اقتدار و عزت به سر مي‌برد.
 
سردار نقدي حمايت حاكمان ظالم از تروريسم و تفرقه افكني در منطقه را يادآور شده و افزود: شاه عربستان به همان اندازه سني است كه شاه پهلوي شيعه بود و مبدأ و منشع تفرقه افكنان در امريكا و انگليس مي‌باشد.
 
وي در پايان سخنان خود با اشاره به پيشرفت‌هاي مهاباد در طول انقلاب اسلامي تصريح كرد: امروز همه پيشرفت‌ها محصول وحدت است.
 
انتهاي پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار