معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه16 گفت: برنامه این اداره در سال 93 توسعه اقدامات حمل و نقل عمومی و افزایش امکانات برای شهروندان است.

حامد میرزابیگی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: به منظور رفع موانع و مشکلات شهروندان در سال93، برنامه‌های این اداره مطرح گردید.

وی با اشاره به اینکه مجموعه اقدامات حمل و نقل و ترافیک منطقه16 در سال 91 و 92 در مجموع مورد قبول اداره کل حمل و نقل و ترافیک قرار گرفته، عنوان کرد: این اداره در حوزه حمل و نقل عمومی در سال آینده سعی دارد که فضای یک هکتاری ضلع شمال ترمینال جنوب را که در حال حاضر پارکینگ است مکان ترمینال BRT و اتوبوسرانی قرار دهد.

میرزابیگی افزود: ایجاد پایانه اتوبوسرانی و تاکسیرانی مترو شوش و جابه‌جایی توقفگاه ضلع شماره4 منطقه و همچنین جابه‌جایی بیمه ایران از دیگر برنامه‌های این اداره است.

وی در ادامه تصریح کرد: تکمیل باند کندروهای بزرگراه آزادگان، توسعه مسیر دوچرخه‌سواری در سطح منطقه و ایمن‌سازی خیابان فداییان اسلام حدفاصل شوش تا بعثت و ایجاد پارکینگ آموزشی ترافیک در سطح منطقه نیز جهت پیشرفت منطقه نیز اجرا خواهد شد.

میرزابیگی در پایان خاطرنشان کرد: به منظور دسترسی اهالی جوادیه به ایستگاه جوادیه واقع در منطقه 11، پل کابلی به طول 70متر و عرض 3متر که هزینه‌ای بالغ بر 16میلیارد ریال دارد، احداث خواهد شد.
انتهای پیام/

برچسب ها: ترافیک ، منطقه16 ، شهروندان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار