سامانه بارشی فعالی فردا از سمت شمال غرب و غرب وارد کشور می شود و روز سه شنبه نیمه غرب و بتدریج تا اواخر وقت این روز بیشتر استان های نیمه شمالی کشور را در بر می گیرد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران از سازمان هواشناسی کشور، امروز "یکشنبه ششم بهمن ماه 92" آسمان در اکثر مناطق کشور صاف و آفتابی است و همچنین سامانه بارشی فعالی فردا از سمت شمال غرب و غرب وارد کشور می شود و روز سه شنبه نیمه غرب و بتدریج تا اواخر وقت این روز بیشتر استان های نیمه شمالی کشور را در بر می گیرد.



براساس این گزارش، سامانه بارشی در مناطق ذکر شده، سبب بارش برف و باران، وزش باد و در برخی مناطق رگبار و رعد و برق خواهد شد وهمچنین تا روز سه شنبه دما در نیمه شمالی کشور روند افزایش خواهد داشت ولی از روز چهارشنبه تا اواسط هفته آینده دمای هوا در نیمه شمالی کشور روند کاهشی بخود می گیرد و از روز جمعه تا دوشنبه هفته آینده روزهای بسیار سردی برای نیمه شمالی بویژه شمال شرق کشور پیش بینی می شود.

گفتنی است، وضعیت آب و هوای استان "تهران" امروز، کمي ابري، در پاره ای نقاط غبارصبحگاهي در ارتفاعات بارش پراکنده و شهر تهران، غبارآلود پیش بینی می شود و استان تهران در بیشینه دمای خود به 14 درجه و در کمترین حالت به 4 درجه بالای صفر خواهد رسید و همچنین دمای شهر تهران در حال حاضر10 درجه بالای صفر است .

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار