امروز با عبور موجی از نوار شمالی‌، بارش برف و باران در استان خراسان شمالی و بخش‌های شمال خراسان رضوی و بارش پراکنده در برخی مناطق شمال غرب، سواحل دریای خزر و ارتفاعات مرکزی البرز پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران از سازمان هواشناسی کشور، امروز "جمعه چهارم بهمن ماه 92" با عبور موجی از نوار شمالی ، بارش برف و باران در استان خراسان شمالی و بخش های شمال خراسان رضوی و بارش پراکنده در برخی مناطق شمال غرب، سواحل دریای خزر و ارتفاعات مرکزی البرز پیش بینی می شود همچنین طی فردا و روز یکشنبه در اکثر مناطق کشور جوی پایدار حاکم خواهد بود.


بر اساس این گزارش، سامانه بارشی فعالی از روز دوشنبه از سمت شمال غرب و غرب وارد کشور می شود و در روز سه شنبه نیمه غربی کشور را در بر گرفته و سبب بارش برف و باران، وزش باد  و در مناطق جنوبی رعد و برق خواهد شد.

گفتنی است، وضعیت آب و هوای استان "تهران" امروز، کمي ابري تا نيمه ابري، در ارتفاعات بارش پراکنده و شهر تهران، ابری پیش بینی می شود و استان تهران در بیشینه دمای خود با افزایش نسبت به روز قبل به 12 درجه و در کمترین حالت به 7 درجه بالای صفر خواهد رسید و همچنین دمای شهر تهران در حال حاضر12 درجه بالای صفر است .

انتهای پیام/
برچسب ها: موج بارشی ، رگبار ، باد ، تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار