امروز و فردا در اکثر مناطق کشور دمای هوا بطور نسبی افزایش می یابد و جو آرام غالب بر اکثر مناطق کشور خواهد بود که پیامد آن افزایش آلاینده های جوی در کلان شهرها خواهد بود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران از سازمان هواشناسی کشور، امروز "شنبه پنجم بهمن ماه 92" و فردا "یکشنبه ششم بهمن ماه 92" در اکثر مناطق کشور دمای هوا بطور نسبی افزایش می یابد و جو آرام غالب بر اکثر مناطق کشور خواهد بود و از اینرو طی این مدت افزایش نسبی آلاینده های جوی برای شهرهای صنعتی و پرجمعیت و کاهش کیفیت هوا برای کلان شهرها از جمله تهران پیش بینی می شود.


براساس این گزارش، سامانه بارشی فعالی از روز دوشنبه از سمت شمال غرب و غرب وارد کشور می شود و در روز سه شنبه نیمه غربی کشور را در بر گرفته و سبب بارش برف و باران، وزش باد  و در مناطق جنوبی رعد و برق خواهد شد.

گفتنی است، وضعیت آب و هوای استان "تهران" امروز، صاف، در پاره ای نقاط وزش باد، در ارتفاعات بارش پراکنده و شهر تهران، قسمتی ابری پیش بینی می شود و استان تهران در بیشینه دمای خود به 13 درجه و در کمترین حالت به 5 درجه بالای صفر خواهد رسید و همچنین دمای شهر تهران در حال حاضر8 درجه بالای صفر است .

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار