مدیرکل بیمه‌ی سلامت مازندران از افزایش سقف ریالی نسخه‌های دارویی در استان خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، دکتر «رسول ظفرمند» ،از افزایش سقف ریالی نسخه‌های دارویی خبر داد و افزود: پس از تصویب از سوی هیئت مدیره‌ی سازمان بیمه‌ی سلامت ایران و ابلاغ آن به مدیرعامل این سازمان ، افزایش سقف ریالی نسخه‌های دارویی از اول بهمن‌ماه امسال اجرا شده است.

مدیرکل بیمه سلامت مازندران ادامه داد: پیش از این سقف ریالی نسخه‌های دارویی بر اساس نرخ‌ها و مصوبات سال 89 بوده و با توجه به افزایش چشمگیر قیمت دارو در سال گذشته هم‌چنین افزایش تصاعدی نرخ دارو امسال که سبب افزایش بار مراجعات بیمه‌شدگان به ادارات بیمه سلامت می‌شد، این افزایش سقف ریالی انجام شد و انتظار می‌رود با اجرای این مصوبه شاهد افزایش رضایت‌مندی بیمه‌شدگان و کاهش مراجعات غیرضرور به ادارات بیمه‌ی سلامت در سطح استان باشیم.

ظفرمند افزود: این افزایش سقف ریالی دارویی، برای نسخ مامایی، دندانپزشکان، پزشکان عمومی، پزشکان متخصص و فوق تخصص از اول بهمن‌ماه امسال قابل اجراست.

وی، سقف ریالی دارو برای داروخانه‌های عمومی نسخه ماما را 100 هزار ریال، دندانپزشک 150 هزار ریال، پزشک عمومی 500 هزار ریال، متخصص 800 هزار ریال و فوق تخصص را 800 هزار ریال دانست.

مدیرکل بیمه‌ی سلامت مازندران، سقف ریالی دارو برای داروخانه‌های 13 آبان و هلال‌احمر نسخ مامایی را 100 هزار ریال، دندانپزشک را 150 هزار ریال، پزشک عمومی 500 هزار ریال، متخصص را 900 هزار ریال و فوق‌تخصص را یک میلیون ریال اعلام کرد.



انتهای پیام/م

منبع: ایسنا
برچسب ها: دارو ، مازندران ، نسخ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.