مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی اصفهان از استقبال چشمگیر شرکت های داخلی و خارجی از دوازدهمین نمایشگاه بین المللی تکنولوژی کشاورزی ایران (اصفهان)خبر داد و گفت : دوازدهمین نمایشگاه بین المللی تکنولوژی کشاورزی ایران (اصفهان) نسبت به سال گذشته رشد سه برابری یافته است .

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی دوازدهمین نمایشگاه بین المللی تکنولوژی کشاورزی ایران (اصفهان) ؛رسول محققیان در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه  افزود : قرار است در طول چهار روز برگزاری دوازدهمین نمایشگاه بین المللی تکنولوژی کشاورزی ایران (اصفهان) چند هیئت و بازدیدکننده خارجی از ایتالیا، نیوزلند، انگلستان، بحرین، یونان، هلند، جمهوری چک و ترکیه در نمایشگاه حضور یابند .

وی خاطرنشان کرد:این نمایشگاه که نقطه عطف خود را در سال گذشته و با برگزاری یازدهمین دوره طی کرد، با حضور 130 مشارکت کننده از استان های مختلف کشور در اصفهان از امروز کار خود را آغاز کرده است.

محققیان در ادامه با اشاره به اینکه در سال گذشته نمایشگاه تکنولوژی کشاورزی اصفهان عنوان جامع ترین و بزرگترین نمایشگاه کشاورزی کشور را به خود اختصاص داد، گفت: نمایشگاه امسال در این دوره بخش ماشین آلات را از خود منفک ساخته است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان همچنین تصریح کرد: این نمایشگاه امسال با حضور استان های اصفهان، تهران، یزد، کرمان، البرز، همدان، فارس، خوزستان و خراسان رضوی برگزار می شود.

وی اظهار داشت: با ساخت و راه اندازی نمایشگاه جدید بین المللی اصفهان در دوره های آتی اصفهان شاهد برگزاری نمایشگاه کشاورزی، ماشین آلات کشاورزی و دام و طیور در کنار هم باشیم.

محققان با بیان اینکه این نمایشگاه در سه بخش تخصصی کود ، سم ، بذر و نهاده ها در حال برگزاری است، تصریح کرد: در نمایشگاه امسال شاهد حضور سه برابری بخش نهاده ها بودیم و نیز حجم متقاضیان نمایشگاه 20 درصد بیش از ظرفیت ثبت نام بود.

دوازدهمین نمایشگاه بین المللی تکنولوژی کشاورزی ایران (اصفهان) تا 5 بهمن ماه در محل نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان واقع در پل شهرستان برپاست و از ساعت 14 تا 20 روزهای مذکور میزبان متخصصان و علاقمندان خواهد بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار