استان چهارمحال و بختیاری با برگزاری همایش عوامل اجرایی ستاد دهه فجر به استقبال جشن های پیروزی انقلاب اسلامی ایران رفت.

در این همایش که در مجتمع فرهنگی هنری غدیر شهرکرد برگزار شد، اعضا کمیته های 29گانه ستاد دهه فجراستان چهارمحال و بختیاری برای برگزاری جشن های مردمی اعلام آمادگی کردند.
یکی از استادان دانشگاه تهران و حوزه علمیه گفت: امام باوری اصل اساسی انقلاب اسلامی بوده است که مردم با باور امام انقلاب برگزیدند.
حجت الاسلام محمد مهدی ماندگاری افزود: انقلاب اسلامی ایران تداوم اسلام ناب محمدی است به همین دلیل مردم به پیام انقلابی امام راحل لبیک گفتند و طاغوت پهلوی را سرنگون کردند.
به گفته وی، اسلامی بودن انقلاب یکی از اصلی ترین و اساسی ترین رکن های انقلاب ایران است چرا که اگر بعد اسلامی و معنوی انقلاب نبود، انقلاب ایران نیز مانند انقلاب لبیبی و چین و کشورهای دیگر می شد.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان چهارمحال و بختیاری نیز گفت: سه برنامه اساسی و محوری در دهه فجر امسال در نظر گرفته شده و همه برنامه های دهه فجر از سوی مردم برگزار می شود.
علی گرجی اظهار داشت: سالروز ورود امام راحل در دوازدهم بهمن ماه، مهمانی لاله ها در هفدهم بهمن ماه و راهپیمایی 22بهمن ماه سه برنامه محوری و کلیدی در دهه فجر است که برنامه های آن با حضور همه کمیته های مردمی برگزار می شود.
به گفته وی، 29کمیته در ستاد دهه فجر استان چهارمحال و بختیاری فعالیت خود را برای هر چه با شکوه تر برگزار کردن برنامه های دهه فجر آغاز کرده اند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.