گروه کر آرارات در بخش رقابتی جشنواره موسيقي فجر آثاری از دوره باروک و رمانتیک و یک قطعه را محمد سریر را می‌خواند.

به گزارش حوزه موسیقی باشگاه خبرنگاران به نقل از ستاد خبری بیست و نهمین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر، گروه کر آرارات یکی از گروه‌های شرکت‌کننده در بخش رقابتی کلاسیک غیر ایرانی است و 9 قطعه برای داوران و مخاطبان اجرا می‌کند.  

آراكس خاچاطوريان رهبر گروه كر آرارات درباره این قطعات گفت: اجرای  قطعاتي از دوره باروك و رومانتيك بخشي از رپرتوار گروه کر آرارات در جشنواره  بیست و نهم است. 

خاچاطوريان ادامه داد: براي اجرا در جشنواره بيست و نهم يك قطعه ايراني نيز تدارك ديده‌ايم كه اين قطعه ساخته محمد سرير است. این قطعه را براي گروه كر تنظيم کرده‌ام و اميدوارم كر آرارات بتواند اجراي خوبي در جشنواره فجر داشته باشد.

وي افزود: تلاش ما اين است كه بتوانيم در بخش رقابتي آواز جمعي مقام خوبي را به دست آوريم و من براي همه گروه‌ها آرزوي موفقيت مي‌كنم.

اين هنرمند ارمني همچنين گفت: بسيار خوشحاليم كه برگزاركنندگان جشنواره ما را براي حضور در اين بخش انتخاب كرده‌اند و ما هم از آنها قدرداني مي‌كنيم.

آراكس خاچاطوريان كه به زبان فارسي تسلط ندارد، در پايان سخنانش اظهار اميدواري كرد که جوانان توجه بیشتری به آواز جمعي نشان دهند. 

گفتنی است،  بیست و نهمین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر 24 بهمن تا یکم اسفند به دبیری حسن ریاحی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار