عمليات اجرايي چهارخطه اردبيل – آستارا سال 93 آغاز مي شود.

به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان اردبيل، طرح چهارخطه شدن بزرگراه اردبيل - آستارا در محدوده شهر نمين تا آستارا در بودجه سال آينده گشايش اعتبار شد.

مدير كل راه و شهرسازي استان اردبيل در نشست با فرماندار نمين از اخذ مجوز ماده 215 و ايجاد رديف اعتبار ملي براي چهارخطه كردن اين محور خبر داد و گفت: عمليات اجرايي اين طرح در سال 93 آغاز مي شود.

 علي حيدري افزود: چهارخطه شدن اين محور از شهر نمين تا آستارا موجب كاهش چشمگير تصادفات جاده اي در گردنه حيران و افزايش گردشگران در اين مسير زيبا خواهد شد.

وي همچنين با اشاره به آغاز عمليات اجرايي روكش آسفالت بطول 5 كيلو متر از تونل گردنه حيران تا آق چاي اضافه كرد: اجراي طرح تعريض و بازگشايي جاده پليس راه اردبيل - آستارا در محدوده روستاي كنزق به سولا در شهرستان نمين نيز در دست مطالعه است و در صورت تامين اعتبار در سال 93 آغاز مي شود.

دريتيم فرماندار نمين هم در اين نشست با تاكيد بر تعريض و بازگشايي جاده نمين به جنگل فندقلو گفت: با اجراي اين طرح شاهد روانسازي ترافيك و كاهش تصادفات جاده اي در فصول گردشگري خواهيم بود.

انتهاي پيام/
برچسب ها: چهارخطه ، اردبیل ، آستارا ، جاده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار