مدیرکل ورزش و جوانان مازندران از محمدرضا فیمی و اسفندیار زرکوب که در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان امام خمینی(ره) ساری بستری هستند، عیادت کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری ، سعادتمند مدیرکل ورزش و جوانان مازندران به همراه هاشم جمشیدپناه معاون ورزش استان در بیمارستان امام خمینی (ره) ساری در بخش مراقبت های ویژه حضور یافتند و از محمدرضا فهیمی طرفدار دو آتیشه پرسپولیس تهران و همچنین اسفندیار زرکوب از خبرنگاران باسابقه و قدیمی ورزش استان ملاقات کردند.

محمدرضا فهیمی در سال 1379 که بازی دو تیم پرسپولیس تهران و شموشک نوشهر در ورزشگاه شهدای ساری دچار سانحه قطع نخاع شد به مدت 13 سال در بیمارستان امام خمینی ساری(ره) بستری است و یکی از طرفداران دو آتیشه پرسپولیس تهران محسوب می شود.

همچنین امروز مدیرکل ورزش و جوانان مازندران از اسفندیار زرکوب یکی از باسابقه ترین و قدیمی های خبرنگار ورزش استان نیز که به علت بیماری قلبی، مغزی در بیمارستان امام خمینی (ره) ساری بستری هستند ،ملاقات کردند.

استاد زرکوب یکی از باسابقه ترین خبرنگاران و نویسندگان ورزش مازندران محسوب می شوند که سابقه فعالیت در اکثر نشریه های استان را دارد.

استاد زرکوب در حال حاضر 72 سال داشته و از سن 16 سالگی به شغل خبرنگاری روی آوردند و مدت 56 سال نیز در این شغل فعالیت دارند.

الستاد زرکوب همچنین در کنار شغل مقدس خبرنگاری یکی از بهترین دوندگان ورزش کشور در رشته دوومیدانی محسوب می شدند که در مسابقات بین المللی سنتو صاحب مدال نیز شدند.

برای هر دو عزیز آقایان فهیمی و زرکوب شفای آجل را از درگاه الهی مسئلت دارد./ز

برچسب ها: عیادت ، جوانان ، مازندران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.