مدیر مرکز ارتباطات و روابط عمومی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها با اشاره به تفکیک دانشگاه علوم پزشکی تهران و ایران گفت: "حجت‌الاسلام محمود عیسوی" با حکم رئیس نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌ها به عنوان مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی ایران شد.

"بلوکات" در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با اشاره به تفکیک دانشگاه علوم پزشکی تهران و ایران گفت: "حجت‌الاسلام محمود عیسوی" با حکم رئیس نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌ها به عنوان مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی ایران شد.

وی با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی ایران و تهران بنا به صلاح‌دید در دولت نهم ادغام شدند، تصریح کرد: پس از ادغام دو دانشگاه علوم پزشکی ایران و تهران،"حجت‌الاسلام محمود عیسوی" مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی ایران شد اما عملأ دفتر نهاد جدا نبود.

مدیر مرکز ارتباطات و روابط عمومی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها خاطرنشان کرد: نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها جایگاه ویژه‌ای دارد و به همین دلیل پس از تفکیک دوباره دانشگاه علوم پزشکی تهران و ایران، تعیین مسئولیت دفتر نهاد در این دو دانشگاه لازم بود.

انتهای پیام/ 
برچسب ها: نهاد ، ولی فقیه ، عیسوی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار