در ميان قشر جوان که آموزش فرهنگ مهدويت برای آنان که مورد هدف تهاجم فرهنگی هستند بسيار اهميت دارد .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ؛مسئول نهاد نمايندگی دانشگاه علوم پزشکی زنجان ؛با  بيان اين مطلب که  تاثير شناخت مکتب مهدويت در زندگی جوانان بسيار مهم  است گفت :در دنيای کنونی که فرقه های انحرافی و مکتبهای مختلفی درصددتهاجم فرهنگی به کشور ما هستند يک راه جلو گيری و شناخت از  اين گونه ايده ها و تفکرات اشاعه فرهنگ و تفکر معنوی و مهدوی در جامعه است .

 حجه الاسلام محمدی  افزود:در ميان  قشر جوان که آموزش فرهنگ  مهدويت برای  آنان که مورد هدف تهاجم فرهنگی هستند بسيار اهميت دارد  .

 

وی در ادامه نقش خانواده ها و پدر و مادر را در شناخت معنويت و بالاخص مهدويت بسيار مهم دانسته و آنرا يکی ازمهم ترين راههای مقابله با مشکلات پيش روی فرزندان در آينده عنوان کردند.

 

مسئول نهاد نمايندگی دانشگاه علوم پزشک زنجان  با اشاره به برگزاری سومين همايش گفتمان مهدويت در استان تصریح کرد :اين همايش با محوريت آثار آيت ا.. صافی گلپايگانی در اسفند ماه سالجاری بر گزار خواهد شد و دليل محوريت بودن آثار آيت ا... صافی گلپايگانی به جهت اينکه ايشان بيش از 80 جلد کتاب در مورد مهدويت دارند.

 

حجه الاسلام محمدی   خاطر نشان کرد :پيش نشستهايی هم در اين زمينه در زنجان شهرستانهابه جهت ايجاد فضای مهدوی با حضور اساتيد برجسته ی کشوری بر گزار ميشود و در روز برگزاری همايش نيز از اساتيد و مسئولين کشوری حضور خواهند داشت./س


برچسب ها: نهادینه ، فرهنگ ، مهدویت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.