"حجت‌الاسلام وحید بلندی" معاون فرهنگي دانشگاه علمی-کاربردی، به عنوان دبير نهمين جشنواره حكمت مطهر در دانشگاه علمی کاربردی منصوب شد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، "حجت‌الاسلام وحید بلندی" معاون فرهنگي دانشگاه علمی-کاربردی، با حکمی از سوي "عباس شیراوژن" قائم مقام معاونت فرهنگی سیاسی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، به عنوان دبير نهمين جشنواره حكمت مطهر در دانشگاه علمی کاربردی منصوب شد.

متن این حکم به شرح زیر است:
 
با تقدیم احترام و تشکر از زحمات مسئولان محترم دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه جامع علمی کاربردی در برگزاری هشتمین جشنواره حکمت مطهر، به ویژه "حجت‌الاسلام موسوی" مسئول محترم آن دفتر، جناب‌عالی را به عنوان مسئول دبیرخانه نهمین جشنواره حکمت مطهر در دانشگاه علمی کاربردی منصوب می‌نمایم.
 
امید است با تلاش وافر حضرت‌عالی و همکاران محترم، با هم‌یاری دبیرخانه مرکزی جشنواره در معاونت فرهنگی و سیاسی نهاد، شاهد حضور گسترده دانشگاهیان گرامی در این جشنواره و بهره‌مندی هر چه بیشتر آنان از زلال اندیشه‌های استاد شهید مطهری باشیم."
 
لازم به ذکر است نهمین جشنواره حکمت مطهر دانشگاهیان با محوریت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها از آذر ماه آغاز و تا خرداد سال آتی ادامه خواهد داشت و دستگاه‌های دانشگاهی با تشکیل دبیرخانه‌های اقماری در این زمینه با نهاد هم‌یاری می‌نمایند.
 
دبيرخانه نهمين جشنواره حكمت مطهر

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار