امام جمعه شهرستان کوثر گفت: مکتب اسلام، مکتب انسان‌ساز و در مسیر ارتقای فضائل بشری است که خروجی آن نیز باید بندگانی متقی باشد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ حجت‌الاسلام لطف‌الله عبداللهی امروز در یادواره شهدای پایگاه شهید بهشتی و شهدای عملیات‌های کربلای 4 و 5 خلخال اظهار داشت: دین اسلام دین حرکت و معنویت است و شهدا در این راه از تمام انگیزه‌های درونی و مادی خود گذشتند.

وی گفت‌: در عصری که دشمن با هجمه‌های تبلیغاتی جوانان جامعه ما را هدف قرار داده تنها راه مقابله با این ترفند دشمن و توسعه آنها پایبندی به راه شهدا است.

امام جمعه کوثر همچنین یادآور شد: استکبار درصدد تسخیر ذهن و روح جوان ایرانی است و صلب هویت از او را در اولویت برنامه‌های خود قرار داده و در این راه بیشترین سرمایه‌گذاری را از طریق هجمه‌ها، رسانه‌ها، ماهواره‌ها و بخش برنامه‌های ضد دینی به انجام رسانده است.

عبداللهی رسالت اقشار مختلف مردم را تبعیت از شهدا و حفظ دستاوردهای امام راحل (ره) عنوان کرد و افزود: ما اگر اکنون شاهد حرکت عظیم اسلامی و پیشرفت در جنبه‌های علمی و فناوری در جامعه هستیم همه را مدیون رشادت‌های شهدا در عملیات‌های مختلف در هشت سال دفاع مقدس هستیم.

وی در ادامهگفت: این همه ایثار و از خودگذشتگی شهدا، صبر و پایداری اسرا و رزمندگان، تحمل درد و رنج جانبازی در این راه و صبوری خانواده‌های شهدا فقط به خاطر اسلام بوده که شهدا این حقیقت را به خوبی دریافتند و در عرصه کنونی ایستادگی ما در برابر هجمه‌های دشمنان مایه شکوه و عظمت رزمندگان است.

انتهای پیام/

برچسب ها: اردبیل ، مکتب ، اسلام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.