شهردار منطقه 13 به اتفاق جمعی از مدیران در دومین بازدید از خانواده معظم شهدا به دیدار سه شهید و یک جانباز محله نیروی هوایی رفت.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، از شهرداری منطقه 13 ،هادی ذاکری ، شهردار منطقه 13 به اتفاق هئیت همراه با حضور در منازل  جانباز و آزاده حمیدرضا احمدیان راد ، خانواده معظم شهیدان محمدرضا حمیدی،  حسن ومحسن حاجی بابا و طالب طاهری یاد و خاطره شهدای 8 سال دفاع مقدس را گرامی داشت.

برنامه دیدار شهردار منطقه 13 با خانواده معظم شهدا و جانبازان با حضور در منزل حمیدرضا احمدیان راد ، جانباز و آزاده  هشت سال جنگ تحمیلی آغاز و با گفتگو ی صمیمانه با این یادگار سال های جبهه و جنگ ادامه یافت.

خانواده شهیدان محمد رضا حمیدی  میزبان مسئولان منطقه بود که طی این دیدار ضمن گپ و گفت صمیمانه با خانواده معظم این شهید ، شهردار منطقه 13 در جریان وضعیت زندگی و مسائل و مشکلات این خانواده قرار گرفت.

در ادامه مسئولان منطقه در منزل خانواده ای که دو فرزندش را در راه اسلام و رضایت پروردگار تقدیم انقلاب کردند حضور یافتند و ضمن تکریم این خانواده  معظم با اهدای لوح تقدیر از ایشان  تجلیل کردند.

این برنامه با حضور مسئولان منطقه 13 در منزل خانواده معظم شهید طالب طاهری  و تجلیل از این خانواده پایان یافت.

در جریان این دیدار ها  هادی ذاکری ، شهردار منطقه 13 امنیت و پیشرفت امروز کشور مرهون خون پاک شهدا و ایثارگران  دانست و  برضرورت تلاش مسئولان برای خدمت رسانی و تکریم خانواده معظم شهدا تاکید کرد.

شهردار ناحیه  دو ، فرمانده بسیج منطقه 13 ، رئیس بنیاد شهید ، دبیر شورایاری محله نیروی هوایی و دیگران مدیرا ن در این دیدار حضور داشتند.  
 
برچسب ها: ضرورت ، تکریم ، شهدا ، جانباز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار