رئیس دانشگاه پیام نور کهگیلویه و بویراحمد تنها دانشگاه پیام نور کشور بوده که رشته های تحصیلات تکمیلی در آن راه اندازی نشده است، ابراز داشت: نسبت هرم اعضای هیات علمی به دانشجو نیز در این دانشگاه رعایت نشده و استاندارد نیست.

نجیب زاده در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج  با اشاره به اینکه هم اکنون 18 هزار دانشجو در دانشگاه پیام نور کهگیلویه و بویراحمد تحصیل می‌کنند،افزود:پرورش نیروهای خلاق و مشارکت جو می تواند به توسعه این استان کمک شایانی کند.

وی  ایجاد فضای امن برای دانشجویان، کارکنان و اعضای هیات علمی در دانشگاه پیام نور کهگیلویه و بویراحمد را از برنامه های کاری خود اعلام کرد و گفت: کانون‌های فرهنگی، تشکل ها و انجمن ها باید در دانشگاه پیام نور راه اندازی تا فضای نشاط و امید در این دانشگاه حکفرما شود.

وی راه اندازی کرسی های آزاد اندیشی با موضوع های متنوع، تکریم ارباب رجوع، هیات علمی و دانشجویان را از دیگر برنامه های اجرایی دانشگاه پیام نور کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد.

وی با اشاره به ظرفیت های متعدد کهگیلویه و بویراحمد در عرصه های مختلف اظهار کرد: دانشگاه های استان با انجام فعالیت های پژوهشی کاربردی می توانند این قابلیت ها را از بالقوه به بالفعل تبدیل کنند./ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.