پرسپولیس را عدم پیروزی برابر گسترش فولاد باید در تمام شش بازی بعدی خود در لیگ برتر به پیروزی برسد که کسب آن چندان محتمل نخواهد بود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، طبق فرمولی نانوشته، کارشناسان بر این باور هستند که برای قهرمانی در لیگ برتر ایران به کسب میانگین دو امتیاز برای هر بازی نیاز دارد.

براین اساس، تیم فوتبال پرسپولیس باید برای هفته بازی بعد خود 19 امتیاز کسب کند که با احتساب یک امتیاز کسر شده به عدد 18 می‌رسیم در این ترکیب پرسپولیس با عدم پیروزی در بازی امروز ناگزیر از کسب پیروزی در تمام شش بازی باقیمانده خود تا پایان لیگ خواهد شد که دور از دسترس به نظر می‌رسد.

در این میان بعضی کارشناسان و البته کادر فنی پرسپولیس اعتقاد دارند با توجه به فشردگی بازیهای این فصل که روی کیفیت لیگ و روند امتیازگیری باشگاه‌ها، به ویژه باشگاهی مثل استقلال که باید در آسیا هم بازی کند،‌ تاثیر می‌گذارد، با 58 امتیاز هم می‌توان قهرمان این فصل شد اما با این فرمول هم چنانچه پرسپولیسی‌ها امروز پیروز نشوند، در صورت تساوی به پنج پیروزی و یک تساوی در شش بازی بعد خود و در صورت شکست به پیروزی در تمام دیدارها نیاز خواهند داشت.

به نظر می‌رسد فشار برروی پرسپولیس و علی دایی خیلی بیشتر از آن است که تاکنون مورد توجه قرار گرفته است.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
اس اس 4
۲۳:۰۸ ۰۱ بهمن ۱۳۹۲
آخه چقدرپرسپولیسی هستند این بچه هاباشگاه خبرنگاران
آخرین اخبار