حوضچه تعدیل سیلاب در منطقه 21 احداث می شود

شهردار منطقه 21 خبرداد :‌ به منظور پیشگیری از وقوع سیلاب های احتمالی و آبهاي سطحی ،احداث حوضچه تعدیل سیلاب ،جنب معبر دستواره ، در دستور کار معاونت فنی و عمرانی منطقه 21 قرار گرفت.

مصطفی سلیمی درگفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران بيان داشت : پروژه حوضچه تعدیل سیلاب به منظور جلوگیری از وقوع سیلاب های احتمالی حاصل از اجرای پروژه دریاچه چیتگر و روانابهای سطحی منطقه 22 ، احداث می شود .

وی ادامه داد : هدف از انجام این پروژه ، تسکین سیلاب مناطق بالادست و کنترل سریز خروجی دستواره در پایین اتوبان تهران - کرج در ورودی مسیل دستواره به منطقه 21 است .

 سلیمی با اشاره به مزیت های اجرای این پروژه ، افزود : کنترل سیلاب سبب کاستن مشکلات و خسارات ناشی از جاری شدن سیلابهای دوره های ده ساله در مناطق پایین دست ، از جمله بزرگراه شهید لشگری می شود .
 
اين مقام مسئول در خصوص مشخصات فنی این پروژه تاكيد كرد : این پروژه مراحل خاکبرداری ، تخریب بتن ، برش و برچیدن لوله های پلی اتیلن ، تسطیح بستر خاکریز با گریدر در بر می گیرد .

شهردار منطقه 21 در پایان خاطرنشان كرد  : جهت احداث این حوضچه ، در مرحله اول ، بودجه ای بالغ بر پنج میلیارد و هشتصد میلیون ریال پیش بینی شده است .

انتهای پیام/
برچسب ها: حوضچه ، تعدیل ، سیلاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار